نرم افزار ویرایش و اصلاح تصاویر
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرزمین لاله ها و آدرس mortaza62.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 154
کل نظرات : 10

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :
نرم افزار ویرایش و اصلاح تصاویر

P30world : دانلود DxO ViewPoint v2.1.1.15 - نرم افزار ویرایش و اصلاح تصاویر +7 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود DxO ViewPoint v2.1.1.15 - نرم افزار ویرایش و اصلاح تصاویر

Posted: 03 Dec 2013 10:15 PM PST

DxO ViewPoint نرم افزار حرفه ای و قدرتمند در زمینه اصلاح تصاویر است که به کمک قابلیت های فراوانی که داراست میتواند عناصر هندسی موجود در عکس ها را اصلاح نماید.به کمک این نرم افزار شما قادر به اصلاح کردن موارد اشتباهی در خط افق عکس ها می باشید.این نرم افزار به مانند یک آزمایشگاه تکنولوژی اصلاح هندسی عمل کرده و به شما قدرت و سهولت در انجام مراحل تصحیح عکس ها را هدیه میدهد.
یکی از قابلیت های جدید این نسخه از نرم افزار سازگاری با نرم افزارهای Adobe Photoshop Elements و Apple Aperture می باشد.

برخی از ویژگی های نرم افزار DxO ViewPoint v2.1.1.15 :
- بازگرداندن نسبت طبیعی عناصر موجود در عکس به آنها
- حالت جدید 8point برای اصلاح خطوط همگراه
-  امکان برش تصاویر به صورت پیشرفته

- تصحیح تصاویر شما تنها با چند کلیک
- انتخاب بهترین نسخه برای بر طرف کردن نیازهای شما به بهترین وجه
- اصلاح خط افق بدون در نشر گرفتن شرایط عکاسی
- بالاترین کیفیت عکس بعد از ویرایش
- سازگاری با نرم افزارهای Adobe Photoshop Elements و Apple Aperture
- اصلاح عناصر تحریف شده در لبه های عکس ها
- یکپارچه سازی منحصر به فرد DxO
و...

 ادامه مطلب / دانلود


پک شماره 3 مجموعه عظیم مدل های آماده آرچ مدل تری دی مکس Archmodels Pack 3|سری 65 تا 102پک شماره 3 مجموعه عظیم مدل های آماده آرچ مدل تری دی مکس Archmodels Pack 3|سری 65 تا 102

پکیج شماره سه مجموعه مطرح مدل های آماده Archmodels از کمپانی مطرح Evermotion، کامل ترین کلکسیون Model و Object های آماده و با کیفیت، مخصوص نرم افزار 3DsMax و سایر نرم افزارهای سه بعدی از هم اکنون در اختیار علاقمندان در حوضه ی طراحی های سه بعدی و نرم افزارهای گرافیکی قرار گرفت.
شاید تریدی مکس کاری نباشد که نام سری محصولات Archmodels از کمپانی Evermotion را نشنیده باشد و با مدل ها و آبجکت های آماده تری دی مکس این شرکت کار نکرده باشد.
سایت P30World از پنج سال پیش برای اولین بار در ایران پکیج کاملی تحت عنوان "مجموعه مدل های آماده تری دی مکس Archmodels" که بسته ای ضروری برای تمام علاقمندان به تریدی مکس میباشد عرضه کرده و در دو پکیج مجزا سری های 1 تا 50 و 51 تا 64 را برای علاقمندان در عرصه ی طراحی های سه بعدی ارائه نموده بود، اکنون در سری سوم و در ادامه ی پکیج های اول و دوم به تکمیل سری مجموعه ی قدرتمند Evermotion Archmodels اقدام نموده ایم، بسته شماره 3 آرشیو کامل تمامی سری مدل ها و آبجکت های آماده Archmodels از شماره ی 65 تا 102 میباشد.
"مجموعه مدل های آماده تری دی مکس Archmodels پک 3" شامل بیش از 35 گیگابایت مدل و آبجکت آماده و موضوعی بسیار با کیفیت، طراحی شده از کمپانی Archmodels که از سوی سایت پی سی ورلد به صورت کلکسیون کامل و جامع و با قیمتی استثنایی عرضه می شود.
اما شرکت Evermotion در کنار ساخت و عرضه ی مدل های آماده برای نرم افزارهای سه بعدی، مجموعه های آموزشی بسیار حرفه ای و قدرتمندی نیز ارائه میکند که برای افراد حرفه ای در این زمینه بسیار مفید، قابل استفاده و در عین حال هیجان انگیز میباشد.
ما تصمیم گرفتیم که در پکیج شماره سه از مجموعه مطرح مدلهای آماده (که شامل سری کامل Evermotion Archmodels Vol.065 الی Evermotion Archmodels Vol.102 میباشد) یکی از بهترین و قدرتمندترین مجموعه آموزشی های عرضه شده توسط کمپانی Evermotion را نیز در این مجموعه برای علاقمندان بگنجانیم، این مجموعه آموزشی که توسط شرکت Evermotion عرضه شده است در بازاهای جهانی به قیمت 120 یورو به فروش میرسد که ما آن را به عنوان هدیه در پکیج شماره سه مجموعه مطرح مدل های آماده Archmodels برای علاقمندان قرار داده ایم.
این مجموعه آموزشی فوق العاده از شرکت Evermotion به نام The Secret Training Book میباشد، در این مجموعه آموزشی که میتوان گفت یکی از بهترین مجموعه آموزش های این شرکت است، حاوی رازهای بسیار مهم که برای حرفه ای شدن لازم است می باشد. در این مجموعه شما با نحوه ساخت 3 صحنه رویایی با استفاده از مدل ها و آبجکت های مخصوص نرم افزارهای 3DsMax و سایر نرم افزارهای گرافیکی آشنا میشوید، این مجموعه همانطور که از نامش پیداست (The Secret Training Book) شامل بیش از 150 صفحه کتاب الکترونیکی با فرمت فلش می باشد که قابلیت کنترل صفحات به صورت دینامیک را دارد، همچنین در درون صفحات این کتاب الکترونیکی در کنار توضیحاتی که به زبان ساده انگلیسی نوشته شده است مجموعه ای از تصاویر و فیلم های آموزشی برای درک بهتر و یادگیری آسان تر نیز گنجانده شده است که ارزش، اعتبار و سطح این مجموعه آموزشی را بسیار بالاتر برده است. 80 صفحه از این مجموعه آموزشی شامل تکنیکهای مدلسازی، تکسچرینگ، UV Maping، پیش تولید در Photoshop، نورپردازی، و متریال دهی می باشد.

توضیحات مختصر درباره ی این مجموعه :
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif بیش از 35 گیگابایت انواع سورس متنوع، گوناگون و با کیفیت شامل : مدل، آبجکت، تکستچر و VRay برای استفاده در نرم افزار تریدی مکس و سایر نرم افزارهای گرافیکی و مدل سازی.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif آرشیو کامل Archmodels سری 65 تا 102 از شرکت Evermotion.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif تنوع موضوعی بی نظیر مدل های آماده که تمامی نیازهای تریدی مکس کاران و طراحان را یکجا رفع می نماید.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif همراه با مجموعه آموزشی قدرتمند Evermotion The Secret Training Book  که شامل تکنیکهای مدلسازی، تکسچرینگ، UV Maping، پیش تولید در Photoshop، نورپردازی، و متریال دهی می باشد.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif به همراه نسخه نهایی و کاملا اکتیو شده DVD نرم افزار Autodesk 3DS Max 2014 - 64Bit.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif در قالب 12 دی وی دی ( 10 دی وی دی چهار گیگ و دو دی وی دی 9 گیگ )
نکته : قیمت واقعی این پکیج در بازار جهانی بیش از 7000 یورو است !

 توضیحات بیشتر ...

قیمت : 28500 تومان
پکیج 12 دی وی دی
(شامل 10 دی وی دی 4 گیگ و 2 دی وی دی 9 گیگ)
خرید اینترنتی 
ارسال به همه نقاط ایران و دریافت وجه سفارش در محل 


دانلود Sticky Password 7.0.3.30 - نرم افزار مدیریت پسورد

Posted: 03 Dec 2013 10:10 PM PST

 Sticky Password نام نرم افزاری کاربردی برای حفاظت از اطلاعات شخصی و پسورد ها می باشد. این نرم افزار به کاربران کمک می کند تا بتوانند از اطلاعات شخصی خود مانند : نام کاربری ، رمز عبور و... (که از آنها برای ورود ویا ثبت مشخصات استفاده می کنند) را از دسترس نرم افزار های Loger و جاسوسی دور نگه دارند. در این نرم افزار از الگوریتم های کدگذاری AES و Rijndael به منظور حفاظت از اطلاعات استفاده شده است. این نرم افزار توسط گروه نرم افزاری Lamantine طراحی شده است.

ویژگی های نرم افزار Sticky Password 7.0.3.30 :
- امکان هماهنگ کردن اطلاعات موجود در کامپیوتر شخصی شما و نسخه پرتابل.
- بررسی میزان امنیت سایتی که اطلاعات شما در آن ثبت می شود.
- مراقبت از شما در مقابل سرقت اطلاعات و تهدیدات اینترنتی.
- استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز به منظور حفاظت از اطلاعات.
- امکان پر کردن اطلاعات شما در سایت های آنلاین.
- استفاده از الگوریتم های کدگذاری AES و Rijndael .
- امکان ذخیره سازی چندین رمز برای یک نام کاربری.
- پشتیبان گیری از بانک اطلاعتی به طور خودکار.
- پشتیبانی از اکثر سیستم عامل ها حتی ویندوز 8
و..

 ادامه مطلب / دانلود


دانلود Internet Download Manager 6.18 - سریعترین و قدرتمند ترین نرم افزار مدیریت دانلود

Posted: 03 Dec 2013 10:03 PM PST

 Internet Download Manager به جرات برترین نرم افزار مدیریت دانلود با توانایی افزایش سرعت دانلود تا 5 برابر است که دارای قابلیت هایی برای ادامه و زمان بندی دانلودها در آینده می باشد. قابلیت های قدرتمند در بازیابی خطاها و ادامه دادن روند دانلود می تواند برای شروع مجدد دانلودهای معیوبی که به دلایلی مانند قطع اتصالات اینترنتی، مشکلات شبکه، خاموش شدن کامپیوتر و ... به وجود آمده اند، کاربرد داشته باشد. رابط کاربری آن بسیار ساده و زیبا بوده و باعث سهولت در استفاده از نرم افزار برای کاربران می شود. Internet Download Manager از سرورهای پروکسی، پروتوکل های FTP و HTTP ، دیوارهای آتشین ، Redirect ها ، کوکی ها ، پردازش محتوای mp3 و ویدئوی MPEG پشتیبانی می کند. این نرم افزار با مرورگرهای مختلف شامل Microsoft Internet Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 و تمامی مرورگرهای معروف دیگر ، سازگار می باشد و دانلود خودکار را از طریق مرورگر برای شما فراهم می کند. شما می توانید فایل ها را از طریق Drag & Drop بر روی نرم افزار بکشید یا از محیط نرم افزار برای دانلود فایل ها استفاده کنید. Internet Download Manager می تواند در زمان تعیین شده به مودم شما متصل شود، فایل های دلخواه شما را دانلود کند سپس اتصال اینترنت را قطع کند یا کامپیوتر را خاموش کند.

سایر امکانات نرم افزار Internet Download Manager :
 قابلیت جدید! افزایش تعداد کانکشن ها تا 32 عدد هنگام دانلود 
- بهبود تشخیص ویدیو ها در پلیر های وب
- بهبود در موتور دانلود نرم افزار

- افزایش سرعت دانلود تا 5 برابر.
- قابلیت ادامه دانلود (در دانلود فایل های حجیم).
- بررسی خودکار توسط آنتی ویروس.
- پشتیبانی از چندین زبان زنده دنیا.
- پیش نمایش فایل های ZIP.
- دسته بندی برای دانلودها.
- زمان بندی حرفه ای دانلودها.
- افکت های صوتی برای امکانات مختلف.
- پشتیبانی HTTPS.
- امکان صف بندی دانلودها.
- شتاب دهنده داخلی سرعت دانلود.
- پنل دانلود مخصوص سایت های ویدئویی برای دانلود ویدئوهای فلش از سایت هایی مانند YouTube, MySpaceTV, Google Videos.
- پشتیبانی کامل از ویندوزهای Vista و Win7.
- Youtube Grabber.
- پشتیبانی از پروتوکل MMS.
- یکپارچگی کامل با IE و مرورگرهایی که برپایه IE ساخته شده اند.
- موتور توسعه یافته و قدرتمند دانلود.
- یکپارچگی کامل با تمامی مرورگرهای محبوب.
- تولبار بهینه شده.
- دانلود ساده تنها با یک کلیک.

 ادامه مطلب / دانلود


دانلود LeaderTask 7.6.2.0 - نرم افزار مدیریت پروژه و کارهای شخصی

Posted: 03 Dec 2013 09:55 PM PST

 LeaderTask نرم افزاری مناسب برای یک انسان مدرن جهت مدیریت کارهای تجاری می باشد. این نرم افزار دارای یک سیستم هوشمند برای مدیریت پروژه ها ، کارها ، تماس ها و وقایع می باشد. آیا به دنبال راهی ساده برای مدیریت امور تجاری خود هستید؟ LeaderTask به شما در این زمینه کمک خواهد کرد. این نرم افزار دارای بخش هایی مانند زمان بندی ، مدیریت اطلاعات شخصی ، تقویم و کتاب آدرس است تا دیگر روش های قدیمی را کنار بگذارید. این نرم افزار که نسل جدیدی از ابزار مدیریت برنامه های کاری می باشد را امتحان کنید تا زمان آزاد بیشتری برای خود بیافرینید.

امکانات نرم افزار LeaderTask v8.2.0.0:
- کارها: مدیریت امور در ساختاری درختی.
- قرارهای ملاقات: برنامه ریزی قرار ملاقات ها، جلسات و خلاصه نویسی آن روی تقویم به همراه زمان بندی.
- پروژه ها: بخش پروژه ها در این نرم افزار به شما در مدیریت پروژه های کاری کمک خواهد کرد. هر پروژه یک سر رسید ، مجری ، هدف کلی و توضیح دارد.
- یادآور: سیستم یادآوری LeaderTask به شما در به خاطر آوردن مناسبت هایی مانند تولد ، قرار ملاقات ها و کارهای مهم کمک می کند.
- ارجحیت ها: تخصیص ارجحیت و نمایش تصویری از دیگر امکانات نرم افزار است. به عنوان مثال ، کارهای مهم ، قرمز می شوند.
- ایستگاه پردازش ایمیل: شما با استفاده از LeaderTask می توانید ایمیل های خود را بخوانید یا ارسال کنید ، قالب های مربوط به پاسخ را طراحی کنید ، تاریخچه تبادلات ایمیل را مشاهده کنید و...
- گزارش: جستجوی کارهایی که تکمیل شده اند و زمان اجرای آنها.
- ثبت اوقات و مشخصات کارها.
- ذخیره سازی تماس ها و هر گونه اطلاعات مربوط به آنها.
- همگام سازی ، وارد کردن اطلاعات از MS Outlook و ذخیره کردن اطلاعات در فرمت های CVS, TXT, MDB, DBF و قابلیت ذخیره یا وارد کردن اطلاعات در فرمت های vCard (contacts), iCal (Google Calendar), MindManager و...
- امنیت اطلاعات و رمزگذاری روی آنها.
- فیلترهای مختلف و استفاده از 6 پارامتر برای انتخاب پروژه مناسب.
- قابلیت جستجوی کارها.
- قابلیت دستکاری ظاهر نرم افزار مانند تولبار ، سایه روشن ها ، آیکون ها و...
- پرینت کارها ، یادداشت ها ، تماس ها و پیام ها.
- پشتیبانی از تکنیک مدیریت زمان.
- قابلیت پرتابل بودن نرم افزار.
- تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات به صورت خودکار.

 ادامه مطلب / دانلود


دانلود Download Accelerator Plus Premium v10.0.5.7 - نرم افزار مدیریت دانلود

Posted: 03 Dec 2013 09:50 PM PST

Download Accelerator Plus-DAP یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای افزایش سرعت دانلود و مدیریت دانلود می باشد. با استفاده از نسخه جدید DAP می توانید بالاترین سرعت دانلود را تجربه کنید. این نسخه بسیار روان تر ، کارآمدتر و سریعتر از همیشه می باشد. DAP هم اکنون دارای بیش از 259 میلیون کاربر در سراسر جهان است.

امکانات نرم افزار Download Accelerator Plus Premium v10.0.5.7 :
- 
جستجو برای پیدا کردن سریعترین منبع دانلود و انتقال به سریعترین سایت در حین دانلود.
- قابلیت جدید کنترل پهنای باند
- برطرف شدن باگ دانلود در مرورگر 
 IE10
- امکان ادامه دانلودهای ناقص یا Pause شده.
- قابلیت جدید Auto Resume برای فعال شدن خودکار دانلود های قطع شده
- برطرف شدن برخی از باگ ها و بهبود نرم افزار

- بیشترین مقدار افزایش سرعت دانلود بین نرم افزارهای هم خانواده.
- DAP Link Checker برای بدست آوردن تمامی اطلاعات درباره فایلی که می خواهید دانلود کنید. بدین ترتیب دیگر زمان خود را برای امتحان کردن لینک های دانلود معیوب و ناقص صرف نمی کنید. DAP Link Checker قبل از تلاش برای دانلود به شما نشان می دهد که لینک حاوی چیست.
- با استفاده از DAPsters Manager دانلود با DAP از سایت های هاستینگ مانند hotfile.com و fileflyer.com بسیار ساده و سریعتر خواهد بود.
- Video Preview DAP می تواند پیش نمایشی از فایل های ویدئویی و صوتی را بعد از دانلود تنها چند ثانیه از آنها ، به شما نشان دهد.
- با مرور اینترنت به صورت مستقیم از طریق نرم افزار می توانید از صفحه fileratings.com برای پیدا کردن فایل های محبوب برای دانلود استفاده کنید.
- ZIP Preview که به شما پیش نمایشی از فایل های ZIP قبل از دانلود را نشان می دهد.
- Trace Cleaner ابزاری برای پاک کردن رد پای دانلودهای شما از کامپیوتر می باشد.
- File Shredder می تواند به صورت همیشگی و غیر قابل بازیابی ، فایل های شما را از روی سیستم پاک کند.
- بخش Private Downloads می تواند دانلودهای شما را قفل، مخفی و محافظت کند.
- دانلود ویدئوهای یوتیوب به صورت تشخیص خودکار آنها در هنگام اجرا.

 ادامه مطلب / دانلود


دانلود Syncovery 6.41 - نرم افزار مقایسه فایل ها ، یکسان سازی و تهیه بک آپ از فایل ها

Posted: 03 Dec 2013 09:47 PM PST

 Syncovery نرم افزاریست که هدف از ساخت آن مقایسه ، هماهنگ سازی و یکسان سازی بهتر فایل ها برای کاربران است .از این نرم افزار جهت کپی کردن فایل ها در هرکجا که نیاز است استفاده میشود.استفاده از این نرم افزار در تهیه بک آپ از سیستم های خانگی ، مک بوک ، سرور ها ، نوت بوک ها و سیستم های آن لاین، بوده است ، که این برنامه را به عنوان یک ابزار یکسان ساز به صورت Real-Time محبوب کرده است.

در این نرم افزار قابلیت انتخاب فایل ها و فولدرها از داخل کل فولدر در حالت درختی فایل ها وجود دارد. یکی دیگر از قابلیت های جدید این نرم افرار امکان پشتیبانی از کاراکترهای Unicode شده می باشد.


از ویژگی های نرم افزار Syncovery:
- نرم افزاری جامع در جهت هماهنگ سازی
- انجام فعالیت بدون محدودیت تعداد ، حجم و نام
-  پشتیبانی از کاراکترهای Unicode
-  امکان یکسان سازی فایل ها و یا کل فولدر 
- امکان ایجاد پروفایل به منظور شخصی سازی
- شناسایی از فایل های جابجا شده
- قابلیت نگه داری چندین نسخه بک آپ از فایل
و...


 

 ادامه مطلب / دانلود


دانلود Acronis BootCD 3in1 2013 - نرم افزار تهیه دیسک بوت

Posted: 03 Dec 2013 09:31 PM PST

Acronis BootCD 3in1 نرم افزاری کاربردی که به منظور تهیه دیسک بوت طراحی شده است. شما می توانید توسط این نرم افزار دیسک بوت تهیه شده خود را به راحتی در USB ، هارد خارجی ذخیره کرده و از آن استفاده نمایید.

این مجموعه شامل سه برنامه بوت در لیست زیر می باشد :
Acronis True Image Home 2014 17 Build 6614-en
Acronis True Image Home 2014 17 Build 5560-ru
Acronis Backup & Recovery Server 11.5 Build 37975 + Universal Restore

این مجموعه محصولی از کمپانی Acronis  بوده که در سال 2013 منتشر شده است.

 ادامه مطلب / دانلود


دانلود ProgeCAD 2013 Professional v13.0.8.21 - نرم افزار حرفه ای مهندسی و نقشه کشی

Posted: 03 Dec 2013 09:25 PM PST

ProgeCAD 2013 Professional نام نرم افزاری است که به کاربر اجازه خواندن فایل های برنامه AutoCad وحتی ساخت فایل های DWG که مربوط به این برنامه می باشد را به کاربر می دهد. این برنامه از تمامی فایل های این برنامه مربوط به تمامی نسخه ها ( 2.5 تا نسخه 2013 ) را پشتیبانی می کند.

این نرم افزار همچنین قابلیت تبدیل فرمت DWG به فرمت های دیگر را نیز دارا می باشد. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که برای استفاده از آن به نصب برنامه AutoCad نیازی نمی باشد. این برنامه محصولی از شرکت progeSOFT می باشد.

برخی از ویژگی های نرم افزار ProgeCAD 2013 Professional v13.0.8.21 :
- قابلیت خواندن و ساخت فایل های DWG مربوط به برنامه autocad از نسخه 2.5 تا 2013
- دارای دستورات استاندارد برنامه autocad
- بهبود نرم افزار در سرعت بارگذاری و ذخیره پروژه 
- سازگاری فایل های ساخته شده در منوها ، فونت ها و اسکریپت های بکار برده شده
- توانایی تبدیل فرمت PDF به فرمت DWG
- قدرت بالا در render کردن فایل ها و دارای تنظیمات پیشرفته در این قسمت
- قابلیت ذخیره سازی در فرمت های JPG و PDF
- سازگاری کامل با سیستم عامل های  Windows 8, Windows 7, Windows XP
و...

 ادامه مطلب / دانلود

محصولات ویژه

 

 



تعداد بازدید از این مطلب: 1123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود