Toshiba Bluetooth Stack 9.10.15
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرزمین لاله ها و آدرس mortaza62.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 154
کل نظرات : 10

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :
Toshiba Bluetooth Stack 9.10.15

دانلود Toshiba Bluetooth Stack 9.10.15 - نرم افزار مدیریت دستگاه های بلوتوث

Posted: 02 Dec 2013 05:23 AM PST

 Toshiba Bluetooth Stack نرم افزاری به منظور مدیریت اتصال بلوتوث دستگاه های جانبی مانند گوشی ، هدست ، دوربین های دیجیتال و.. توسط رایانه شخصی یا لپ تاپ می باشد. این نرم افزار در واقع برای حل مشکل لپ تاپ های کمپانی Toshiba منتشر شده است. این نرم افزار از چیپست های سخت افزاری  Atheros, Broadcom, CSR and RFMD و  اکثر دستگاه های بلوتوث دار شناخته شده در حال حاضر را پشتیبانی می کند.

برخی از ویژگی های نرم افزار Toshiba Bluetooth Stack 9.10.15 :
- امکان حالت اشتراک گذاری در نرم افزار 
- پشتیبانی از 
VoIP 
- پشتیبانی از اتصال چند دستگاه به طور همزمان
- پشتیبانی از ورژن های بلوتوث 1.1 تا 3.0
- ابزار Remote Camera مخصوص دوربین های بلوتوث دار
- اتصال خودکار
 PAN بلوتوث در صورت قطعی
- پشتیبانی از اکثر سیستم عامل ها
و...

 ادامه مطلب / دانلود


پک شماره 3 مجموعه عظیم مدل های آماده آرچ مدل تری دی مکس Archmodels Pack 3|سری 65 تا 102پک شماره 3 مجموعه عظیم مدل های آماده آرچ مدل تری دی مکس Archmodels Pack 3|سری 65 تا 102

پکیج شماره سه مجموعه مطرح مدل های آماده Archmodels از کمپانی مطرح Evermotion، کامل ترین کلکسیون Model و Object های آماده و با کیفیت، مخصوص نرم افزار 3DsMax و سایر نرم افزارهای سه بعدی از هم اکنون در اختیار علاقمندان در حوضه ی طراحی های سه بعدی و نرم افزارهای گرافیکی قرار گرفت.
شاید تریدی مکس کاری نباشد که نام سری محصولات Archmodels از کمپانی Evermotion را نشنیده باشد و با مدل ها و آبجکت های آماده تری دی مکس این شرکت کار نکرده باشد.
سایت P30World از پنج سال پیش برای اولین بار در ایران پکیج کاملی تحت عنوان "مجموعه مدل های آماده تری دی مکس Archmodels" که بسته ای ضروری برای تمام علاقمندان به تریدی مکس میباشد عرضه کرده و در دو پکیج مجزا سری های 1 تا 50 و 51 تا 64 را برای علاقمندان در عرصه ی طراحی های سه بعدی ارائه نموده بود، اکنون در سری سوم و در ادامه ی پکیج های اول و دوم به تکمیل سری مجموعه ی قدرتمند Evermotion Archmodels اقدام نموده ایم، بسته شماره 3 آرشیو کامل تمامی سری مدل ها و آبجکت های آماده Archmodels از شماره ی 65 تا 102 میباشد.
"مجموعه مدل های آماده تری دی مکس Archmodels پک 3" شامل بیش از 35 گیگابایت مدل و آبجکت آماده و موضوعی بسیار با کیفیت، طراحی شده از کمپانی Archmodels که از سوی سایت پی سی ورلد به صورت کلکسیون کامل و جامع و با قیمتی استثنایی عرضه می شود.
اما شرکت Evermotion در کنار ساخت و عرضه ی مدل های آماده برای نرم افزارهای سه بعدی، مجموعه های آموزشی بسیار حرفه ای و قدرتمندی نیز ارائه میکند که برای افراد حرفه ای در این زمینه بسیار مفید، قابل استفاده و در عین حال هیجان انگیز میباشد.
ما تصمیم گرفتیم که در پکیج شماره سه از مجموعه مطرح مدلهای آماده (که شامل سری کامل Evermotion Archmodels Vol.065 الی Evermotion Archmodels Vol.102 میباشد) یکی از بهترین و قدرتمندترین مجموعه آموزشی های عرضه شده توسط کمپانی Evermotion را نیز در این مجموعه برای علاقمندان بگنجانیم، این مجموعه آموزشی که توسط شرکت Evermotion عرضه شده است در بازاهای جهانی به قیمت 120 یورو به فروش میرسد که ما آن را به عنوان هدیه در پکیج شماره سه مجموعه مطرح مدل های آماده Archmodels برای علاقمندان قرار داده ایم.
این مجموعه آموزشی فوق العاده از شرکت Evermotion به نام The Secret Training Book میباشد، در این مجموعه آموزشی که میتوان گفت یکی از بهترین مجموعه آموزش های این شرکت است، حاوی رازهای بسیار مهم که برای حرفه ای شدن لازم است می باشد. در این مجموعه شما با نحوه ساخت 3 صحنه رویایی با استفاده از مدل ها و آبجکت های مخصوص نرم افزارهای 3DsMax و سایر نرم افزارهای گرافیکی آشنا میشوید، این مجموعه همانطور که از نامش پیداست (The Secret Training Book) شامل بیش از 150 صفحه کتاب الکترونیکی با فرمت فلش می باشد که قابلیت کنترل صفحات به صورت دینامیک را دارد، همچنین در درون صفحات این کتاب الکترونیکی در کنار توضیحاتی که به زبان ساده انگلیسی نوشته شده است مجموعه ای از تصاویر و فیلم های آموزشی برای درک بهتر و یادگیری آسان تر نیز گنجانده شده است که ارزش، اعتبار و سطح این مجموعه آموزشی را بسیار بالاتر برده است. 80 صفحه از این مجموعه آموزشی شامل تکنیکهای مدلسازی، تکسچرینگ، UV Maping، پیش تولید در Photoshop، نورپردازی، و متریال دهی می باشد.

توضیحات مختصر درباره ی این مجموعه :
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif بیش از 35 گیگابایت انواع سورس متنوع، گوناگون و با کیفیت شامل : مدل، آبجکت، تکستچر و VRay برای استفاده در نرم افزار تریدی مکس و سایر نرم افزارهای گرافیکی و مدل سازی.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif آرشیو کامل Archmodels سری 65 تا 102 از شرکت Evermotion.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif تنوع موضوعی بی نظیر مدل های آماده که تمامی نیازهای تریدی مکس کاران و طراحان را یکجا رفع می نماید.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif همراه با مجموعه آموزشی قدرتمند Evermotion The Secret Training Book  که شامل تکنیکهای مدلسازی، تکسچرینگ، UV Maping، پیش تولید در Photoshop، نورپردازی، و متریال دهی می باشد.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif به همراه نسخه نهایی و کاملا اکتیو شده DVD نرم افزار Autodesk 3DS Max 2014 - 64Bit.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif در قالب 12 دی وی دی ( 10 دی وی دی چهار گیگ و دو دی وی دی 9 گیگ )
نکته : قیمت واقعی این پکیج در بازار جهانی بیش از 7000 یورو است !

 توضیحات بیشتر ...

قیمت : 28500 تومان
پکیج 12 دی وی دی
(شامل 10 دی وی دی 4 گیگ و 2 دی وی دی 9 گیگ)
خرید اینترنتی 
ارسال به همه نقاط ایران و دریافت وجه سفارش در محل 


دانلود Ocster Backup Pro 7.21 - نرم افزار بک آپ و پشتیبان گیری

Posted: 02 Dec 2013 05:20 AM PST

Ocster Backup Pro 7.21 نرم افزاری خودکار و ساده برای تهیه نسخه پشتیبان می باشد که سرعت این کار را به صورت محسوسی افزایش می دهد. سرعت عملیات تهیه بک آپ در این نرم افزار در مقایسه با نسخه های قبلی چندین برابر بیشتر می باشد. به علاوه امکانات جدید مانند امکان کپی یک به یک فایل ها ، تهیه نسخه پشتیبان از بوکمارک های مرورگر اینترنت اکسپلورر و فایرفاکس ، تهیه بک آپ از کانتکت های ویندوز 7 و Vista و قابلیت ایجاد بک آپ از ایمیل ها و تقویم های Microsoft Outlook و Mozilla Thunderbird را می توانید توسط این نرم افزار در اختیار داشته باشید.

از ویژگی های نرم افزار Ocster Backup Pro 7.21 می توان به موارد زیر اشاره کرد :
- تهیه نسخه پشتیبان به صورت کاملا اتوماتیک .
- استفاده آسان.
- سرعت بالا در انجام عملیات.
- قابلیت کپی یک به یک فایل ها.
- ایجاد پشتیبان از بوکمارک های Internet Explorer.
- ایجاد پشتیبان از بوکمارک ها ، تنظیمات و افزونه های Firefox.
- ایجاد پشتیبان از ایمیل ها ، تقویم ، تنظیمات و افزونه های Mozilla Thunderbird.
- تهیه نسخه پشتیبان از پوشه کانتکت های ویندوز.
- قوانین جدید ساخت بک آپ به همراه قابلیت های توسعه یافته فیلترینگ.
- دسترسی سریع و بازیابی نسخه های قدیمی فایل های شما.
- انجام عملیات در پس زمینه و متوقف شدن آن به صورت خودکار تا سرعت دیگر نرم افزارهای در حال اجرا را نگیرد.
- قابلیت Stop و Resume در حین تهیه نسخه پشتیبان در مواقع لازم مانند لزوم خاموش کردن کامپیوتر.
- گزارش جزئیات روند ایجاد بک آپ که در هر دفعه به روز می شود.
- ارسال گزارش جزئیات روند تهیه نسخه پشتیبان به ایمیل.
- امکان تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها و پوشه های شبکه.
- قابلیت رمز گذاری روی نسخه های پشتبان.
- فشرده سازی هوشمند نسخه پشتیبان از صرفه جویی در فضای اشغال شده.
- اجرای عملیات تهیه نسخه پشتیبان در زمان های برنامه ریزی شده.
- قابلیت ذخیره بک آپ در هارد دیسک ، USB ، درایوهای شبکه و دیگر حافظه های موجود.
- ذخیره سازی فایل ها در مرکز اطلاعات کاملا حرفه ای.
- ایمنی نسخه های پشتیبان در برابر ویروس ها.

 ادامه مطلب / دانلود


دانلود Active@ UNERASER 6.0.24 - نرم افزار بازیابی فایل ها و پارتیشن های پاک شده

Posted: 02 Dec 2013 05:15 AM PST

 Active@ UNERASER نرم افزار بازیابی اطلاعات برای بازگردانی فایل های و پارتشن های پاک شده میباشد . این نرم افزار قادر به بازگردانی فایل ها ، فولدرها و حتی پارتیشن نیز می باشد.
یکی از ویژگی های Active@ UNERASER امکان نصب و اجرا آن بروی USB Flash Disk و یا سی دی ، دی وی دی های bootable می باشد. این نرم افزار از اکثر فرمت های پارتیشن بندی مانند NTFS ,NTFS5,FAT12 , FAT16 , FAT32 ,HFS و.. پشتیبانی می کند.

برخی از امکانات نرم افزار Active@ UNERASER 6.0.24 :
- پشتیبانی از درایورهای هارد IDE, SATA, SSD, SCSI , USB,Memory card و..
- پشتیبانی از درایوهای با اندازه بیش از 2 ترابایت
-امکان شناسایی و بازگردانی پارتیشن های آسیب دیده یا پاک شده
- امکان ذخیره نتایج برسی شده بروی رسانه
- تعمیر MBR/GPT آسیب دیده و حذف پارتیشن های نا معتبر
- پشتیبانی از اکثر سیستم عامل ها بخصوص Windows 8
و..

 ادامه مطلب / دانلود


دانلود Ashampoo Burning Studio 14 Build 14.0.1.12 - نرم افزار رایت سی دی و دی وی دی

Posted: 02 Dec 2013 05:13 AM PST

Ashampoo Burning Studio 14 نسخه جدید نرم افزار رایت سی دی، دی وی دی و دیسک های Blu-ray است که شما با استفاده از آن می توانید انواع اطلاعات را روی دیسک های مختلف رایت کنید. نسخه Ashampoo Burning Studio 14 از نام های طولانی فایل ها تا 127 کاراکتر برای دی وی دی و Blu-ray و 64 کاراکتر برای سی دی پشتیبانی می کند. تنظیمات خودکار ، ذخیره و بارگذاری مجدد پروژه ها، ساخت ایمیج، مدیریت ساده فایل ها با استفاده از Drag & Drop و بسیاری قابلیت های دیگر را می توان از امکانات مفید این نرم افزار دانست.

امکانات نرم افزار Ashampoo Burning Studio 14 Build 14.0.1.12 :
- سرعت بسیار بالا در رایت با پشتیبانی از سیستم های چند هسته ای جدید برای آماده سازی ویدئو و رایت سریعتر آنها روی دیسک ها.
- حالت جدید Compact با طراحی جدید
- ساخت اسلایدشوهای زیبا از عکس ها، سی دی های صوتی، دیسک های بلو - ری ، ویدئوهای HD، ویدئو سی دی یا دیسک های 
- رابط کاربری نرم افزار بسیار ساده
- طراحی جدید و تازه به همراه منوبار به صورت navigation 
- بکارگیری از ماژول جدیدی به منظور کدگذاری داده های در حال ذخیره بروی دیسک
- امکان تهیه نسخه پشتیبان از دستگاه های پرتابل تنها با چند کلیک
- پشتیبانی از اکثر سیستم عامل ها بخصوص 
Windows 8
و...

 ادامه مطلب / دانلود


دانلود Fbackup 5.0.245 - نرم افزار بک آپ و پشتیبان گیری

Posted: 02 Dec 2013 05:10 AM PST

FBackup نرم افزاری کاربردی برای تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات می باشد. این نرم افزار دارای رابط کاربری ساده بوده و قابلیت تهیه نسخه بک آپ به صوت خودکار و در زمان های معین را دارا می باشد، همچنین از فشرده سازی بک آپ ها و قرار دادن رمز عبور بر روی آنها نیز کاملا پشتیبانی می کند. علاوه بر فشرده سازی اطلاعات در نرم افزار ،شما می توانید یک کپی دقیق از فایل ها و پوشه ها و ساختار آنها نیز تهیه کنید.


امکانات نرم افزار Fbackup  :
- کاملا رایگان برای استفاده های تجاری و شخصی.
- ذخیره نسخه های پشتیبان به صورت خودکار در زمان های معین تا در صورت فراموش شدن توسط شما، اینکار توسط نرم افزار انجام شود.
- ذخیره نسخه های پشتیبان در فایل های آرشیو Zip با فشرده سازی استاندارد ZIP64 که قابلیت ساخت فایل های Zip تا 2 گیگابایت را نیز برای شما فراهم می کند.
- امکان رمزگذاری روی فایل های ZIP نسخه پشتیبان.
- تهیه کپی دقیق از فایل ها با استفاده از قابلیت mirror backup.
- اجرای خودکار عملیات مختلف مانند "پاک سازی نسخه پشتیبان" بعد یا قبل از تهیه آن.
- استفاده ساده به همراه دو عملکرد اصلی برای تهیه و بازیابی نسخه پشتیبان. FBackup به همراه Wizard های کاربرپسند خودش می تواند این عملیات را برای هر کسی ساده کند.
- آپدیت های خودکار به صورت هفتگی به شما امکان مطلع شدن از انتشار نسخه جدید نرم افزار را می دهد.این قابلیت می تواند به صورت دستی غیر فعال نیز شود.
- امکان ذخیره نسخه های پشتیبان در دایرکتوری های مختلف بنا به درخواست شما.
- پلاگین های تهیه نسخه پشتیبان برای تنظیمات خاص این کار و یا بازیابی اطلاعات و غیره.
- اگر در حین پردازش تهیه بک آپ، یک فایل در حال استفاده توسط نرم افزاری دیگر باشد، FBackup باز هم می تواند از آن بک آپ تهیه کند.
پشتیبانی از زبان های مختلف برای رابط کاربری نرم افزار.

 ادامه مطلب / دانلود



تعداد بازدید از این مطلب: 1456
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود