نرم افزار اجرای برنامه های ساخته شده با ادوب ایر...
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرزمین لاله ها و آدرس mortaza62.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 154
کل نظرات : 10

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :
نرم افزار اجرای برنامه های ساخته شده با ادوب ایر...

P30world : دانلود Adobe AIR 3.9 - نرم افزار اجرای برنامه های ساخته شده با ادوب ایر +7 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود Adobe AIR 3.9 - نرم افزار اجرای برنامه های ساخته شده با ادوب ایر

Adobe Air نرم افزاریست قدرتمند جهت اجرای برنامه های فلش ، اکشن اسکریپت ، فایل های Html و کد های جاوا ولی در قالب یک نرم افزار مستقل از ویندوز و مرورگر . این برنامه علاوه بر کمک و اجرای فایل های انترنتی به شما در اجرای همان فرمت ها در قالب آفلاین و ویندوز نیز کمک رسانی می کند.برنامه های شرکت ادوبی ایر قادر است تا به شکل کامل و به واسطه جاوا اسکریپت نوشته شود.
نرم افزار Adobe Air از روش های زیر قادر است تا با پایگاه داده ها ارتباط برقرار نماید :
- استفاده از دیتابیس نصب شده بر روی سرور
- کمک گرفتن از یک فایل محلی XML 
- استفاده از پایگاه SQLLite
- استفاده از پایگاه داده رمز نگاری شده توسط خود Adobe Air

 ادامه مطلب / دانلود


پک شماره 3 مجموعه عظیم مدل های آماده آرچ مدل تری دی مکس Archmodels Pack 3|سری 65 تا 102پک شماره 3 مجموعه عظیم مدل های آماده آرچ مدل تری دی مکس Archmodels Pack 3|سری 65 تا 102

پکیج شماره سه مجموعه مطرح مدل های آماده Archmodels از کمپانی مطرح Evermotion، کامل ترین کلکسیون Model و Object های آماده و با کیفیت، مخصوص نرم افزار 3DsMax و سایر نرم افزارهای سه بعدی از هم اکنون در اختیار علاقمندان در حوضه ی طراحی های سه بعدی و نرم افزارهای گرافیکی قرار گرفت.
شاید تریدی مکس کاری نباشد که نام سری محصولات Archmodels از کمپانی Evermotion را نشنیده باشد و با مدل ها و آبجکت های آماده تری دی مکس این شرکت کار نکرده باشد.
سایت P30World از پنج سال پیش برای اولین بار در ایران پکیج کاملی تحت عنوان "مجموعه مدل های آماده تری دی مکس Archmodels" که بسته ای ضروری برای تمام علاقمندان به تریدی مکس میباشد عرضه کرده و در دو پکیج مجزا سری های 1 تا 50 و 51 تا 64 را برای علاقمندان در عرصه ی طراحی های سه بعدی ارائه نموده بود، اکنون در سری سوم و در ادامه ی پکیج های اول و دوم به تکمیل سری مجموعه ی قدرتمند Evermotion Archmodels اقدام نموده ایم، بسته شماره 3 آرشیو کامل تمامی سری مدل ها و آبجکت های آماده Archmodels از شماره ی 65 تا 102 میباشد.
"مجموعه مدل های آماده تری دی مکس Archmodels پک 3" شامل بیش از 35 گیگابایت مدل و آبجکت آماده و موضوعی بسیار با کیفیت، طراحی شده از کمپانی Archmodels که از سوی سایت پی سی ورلد به صورت کلکسیون کامل و جامع و با قیمتی استثنایی عرضه می شود.
اما شرکت Evermotion در کنار ساخت و عرضه ی مدل های آماده برای نرم افزارهای سه بعدی، مجموعه های آموزشی بسیار حرفه ای و قدرتمندی نیز ارائه میکند که برای افراد حرفه ای در این زمینه بسیار مفید، قابل استفاده و در عین حال هیجان انگیز میباشد.
ما تصمیم گرفتیم که در پکیج شماره سه از مجموعه مطرح مدلهای آماده (که شامل سری کامل Evermotion Archmodels Vol.065 الی Evermotion Archmodels Vol.102 میباشد) یکی از بهترین و قدرتمندترین مجموعه آموزشی های عرضه شده توسط کمپانی Evermotion را نیز در این مجموعه برای علاقمندان بگنجانیم، این مجموعه آموزشی که توسط شرکت Evermotion عرضه شده است در بازاهای جهانی به قیمت 120 یورو به فروش میرسد که ما آن را به عنوان هدیه در پکیج شماره سه مجموعه مطرح مدل های آماده Archmodels برای علاقمندان قرار داده ایم.
این مجموعه آموزشی فوق العاده از شرکت Evermotion به نام The Secret Training Book میباشد، در این مجموعه آموزشی که میتوان گفت یکی از بهترین مجموعه آموزش های این شرکت است، حاوی رازهای بسیار مهم که برای حرفه ای شدن لازم است می باشد. در این مجموعه شما با نحوه ساخت 3 صحنه رویایی با استفاده از مدل ها و آبجکت های مخصوص نرم افزارهای 3DsMax و سایر نرم افزارهای گرافیکی آشنا میشوید، این مجموعه همانطور که از نامش پیداست (The Secret Training Book) شامل بیش از 150 صفحه کتاب الکترونیکی با فرمت فلش می باشد که قابلیت کنترل صفحات به صورت دینامیک را دارد، همچنین در درون صفحات این کتاب الکترونیکی در کنار توضیحاتی که به زبان ساده انگلیسی نوشته شده است مجموعه ای از تصاویر و فیلم های آموزشی برای درک بهتر و یادگیری آسان تر نیز گنجانده شده است که ارزش، اعتبار و سطح این مجموعه آموزشی را بسیار بالاتر برده است. 80 صفحه از این مجموعه آموزشی شامل تکنیکهای مدلسازی، تکسچرینگ، UV Maping، پیش تولید در Photoshop، نورپردازی، و متریال دهی می باشد.

توضیحات مختصر درباره ی این مجموعه :
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif بیش از 35 گیگابایت انواع سورس متنوع، گوناگون و با کیفیت شامل : مدل، آبجکت، تکستچر و VRay برای استفاده در نرم افزار تریدی مکس و سایر نرم افزارهای گرافیکی و مدل سازی.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif آرشیو کامل Archmodels سری 65 تا 102 از شرکت Evermotion.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif تنوع موضوعی بی نظیر مدل های آماده که تمامی نیازهای تریدی مکس کاران و طراحان را یکجا رفع می نماید.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif همراه با مجموعه آموزشی قدرتمند Evermotion The Secret Training Book  که شامل تکنیکهای مدلسازی، تکسچرینگ، UV Maping، پیش تولید در Photoshop، نورپردازی، و متریال دهی می باشد.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif به همراه نسخه نهایی و کاملا اکتیو شده DVD نرم افزار Autodesk 3DS Max 2014 - 64Bit.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif در قالب 12 دی وی دی ( 10 دی وی دی چهار گیگ و دو دی وی دی 9 گیگ )
نکته : قیمت واقعی این پکیج در بازار جهانی بیش از 7000 یورو است !

 توضیحات بیشتر ...

قیمت : 28500 تومان
پکیج 12 دی وی دی
(شامل 10 دی وی دی 4 گیگ و 2 دی وی دی 9 گیگ)
خرید اینترنتی 
ارسال به همه نقاط ایران و دریافت وجه سفارش در محل 


دانلود Accent RAR Password Recovery 3.0 - نرم افزار بازیابی پسورد فایل های RAR

 

Accent RAR Password Recovery نرم افزاریست ویژه بازیابی پسورد فایل های RAR . این نرم افزار با توانایی بالای خود در استفاده حداکثری از CPU و GPUباعث سرعت یافتن فرایند بازیابی و دقت بسیار بالای این فرایند شده است.طراحان این نرم افزار تکنولوژی ATI Stream و NVIDIA CUDA را برای فرایند بازیابی در نظر گرفته اند که این امر باعث می شود تا تمام ویژگی های کارت های حافظه تحت پوشش قرار گیرد و سرعت بازیابی رمز عبور تا حدود 40 برابر بیشتر از نمونه های مشابه شود. 
ویژگی های نرم افزار Accent RAR Password Recovery :
- استفاده از تمام توان CPU و GPU برای بدست آوردن پسورد فایل ها ی RAR
- امکان بازیابی اتوماتیک پسورد با تنظیم های از پیش تعیین شده
- توانایی پشتیبانی از Unicode و ANSI
- توانایی پشتیبانی از آرشیوهای RAR 3.x
- سازگاری کامل با تمامی نسخه های ویندوز
- و ... .

 ادامه مطلب / دانلود


دانلود Xilisoft DVD Creator 7.1 - نرم افزار ساخت و تبدیل DVD


Xilisoft DVD Creator نرم افزاریست قدرتمند و تمام حرفه ای به منظور ساخت ، تبدیل فرمت و رایت دی وی دی ها .به دلیل استفاده بسیار مردم از دی وی دی ها در جهان نرم افزار های بسیاری در زمینه رایت و مدیریت این محصول اراضه گردیده.نرم افزار Xilisoft DVD Creator این امکان را به شما خواهد داد تا به سادگی و در زمانی کوتاه دیسک های دی وی دی خود را با بالاترین کیفیت آماده نمایید.از دیگر قابلیت های این نرم افزار امکان تبدیل فرمت اطلاعت موجود به فرمت دی وی دی می باشد.تبدیل فرمت هایی به مانند : AVI، ASF، 3GP، FLV، MOV و MPG و ... به فرمت دی وی دی .
این نرم افزار در فرایند ساخت فایل ISO ساخته شده را برای کاربر ذخیره می نماید و شما به سادگی می توانید آن فایل را بر روی دی وی دی رایت کنید.این نرم افزار امکان ساخت منو را نیز در اختیار کاربران قرار میدهد.به همین منظور شما قادرید تا فیلم های مورد علاقه خود را با کمک Xilisoft DVD Creator به یک فرمت حرفه ای تر تبدیل کنید.
از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به ارائه چندیدن طرح منوی گوناگون ، سرعت بالا در ایجاد و تغییر فرمت ، استفاده حداقلی از منابع سیستم ، امکان تهیه دی وی دی با کیفیت نمایش TV ، توانایی سفارشی سازی ویدئو ها ، قابلیت افزودن زیر نویس و ... اشاره نمود.
ویژگی های نرم افزارXilisoft DVD Creator :
- امکان تبدیل گروهی فرمت ها
- توانایی تبدیل فرمت های گوناگون به فرمت دی وی دی
- قابلیت تبدیل فرمت دی وی دی به تمامی فرمت های رایج جهان
- توانایی تولید منو برای دی وی دی ها
- تعداد بالای منوی از پیش طراحی شده
- امکان ذخیره سازی اطلاعات با فرمت ISO 
- توانایی افزودن زیر نویس به فیلم ها
- محیط کار قدرتمند و کاربر پسند
- پشتیبانی از تمامی نسخه های ویندوز
- و ... .

 ادامه مطلب / دانلود


دانلود Recuva 1.49 - نرم افزار بازیابی اطلاعات


Recuva نرم افزاریست قدرتمند در زمینه بازیابی فایل های از دست رفته و حذف شده سیستم .این نرم افزار اگر بلافاصله پس از بروز مشکل اسفاده شود این توانایی را دارد تا حرود صد در صد اطلاعات را برای شما بازگرداند.الگوریتم Deep Scan طراحی شده برای این نرم افزار نیز این قدرت را به شما خواهد داد تا فایل هایی که در زمان های پیش تر از دست داده اید را بازیابی نمایید.تفاوت این بخش با سایر بخش در مدت زمان اسکن و بازیابی آن می باشد.پیش از استفاده و آغاز اسکن این نرم افزار شما می توانید شاخه مورد نظرتان مانند عکس ، فیلم ، موزیک یا هر فرمت دیگری را مشخص نمایید.
ویژگی های نرم افزار Recuva :
- باز گرداندن فایل های حذف شده : Recuva می تواند فایل هایی را که به اشتباه از روی کامپیوتر، درایو USB، دوربین، iPod و غیره ، حذف کرده اید را بازیابی کند.
- بازیابی فایل ها از دیسک های فرمت شده یا آسیب دیده : حتی وقتی درایو شما فرمت شده باشد، باز هم Recuva می تواند فایل ها را از روی آن بازیابی کند.
- بازیابی ایمیل های حذف شده : آیا ایمیل های خود را از سطل زباله پاک کرده اید ولی دوباره به آنها نیاز دارید؟ Recuva با پشتیبانی کامل از نرم افزارهای Microsoft Outlook Express، Mozilla Thunderbird یا Windows Live Mail می تواند این ایمیل ها را برای شما بازیابی کند.
- بازیابی موزیک های حذف شده از روی iPod : نرم افزار Recuva می تواند موزیک هایی که از روی MP3 Player یا iPod خود حذف کرده اید را بازیابی کند.
- بازیابی اسناد Word ذخیره نشده : آیا نرم افزار Word شما دچار مشکل شده و شما فراموش کرده اید که یک سند مهم را ذخیره کنید؟ Recuva می تواند به صورت هوشمندی این اسناد Word را از روی فایل های موقتش بازسازی کند! 
- Wizard برای شروع سریع : اگر می خواهید بدون درگیر شدن با تنظیمات مختلف، با سرعت تمام فایل های خود را بازیابی کنید، Wizard این نرم افزار پاسخی برای نیاز شما خواهد بود.
- اسکن عمیق : Recuva می تواند بیشترین فایل ها را ظرف مدت زمان بسیار کمی شناسایی کند شما همچنین می توانید با یک اسکن عمیق به نتایج بیشتری دست پیدا کنید.
- حذف ایمن و همیشگی فایل ها برای محافظت از فایل های حذف شده.
- پشتیبانی کامل از سیستم عامل ویندوز به علاوه 37 زبان زنده دنیا.

 ادامه مطلب / دانلود


دانلود IObit Uninstaller 3.0 - نرم افزار حذف کامل نرم افزارها از روی سیستم

 

IObit Uninstaller نرم افزاری ساده و در عین حال کارآمد برای کمک به شما در Uninstall و حذف نرم افزارها و پوشه های ناخواسته از کامپیوتر، با سرعت بالا می باشد. زمانی که بخش Windows Add or Remove Programs داخلی ویندوز در Control Panel از حذف نرم افزاری عاجز است ، IObit Uninstaller می تواند مشکل شما را رفع کند. این نرم افزار کاملا رایگان و بدون نیاز به نصب است.
امکانات نرم افزار IObit Uninstaller :
- Uninstall استاندارد و حرفه ای : در حالی که Uninstall استاندارد در بخش Add/Remove Programs کار می کند، عملکرد Uninstall حرفه ای به شما در اسکن رجیستری ویندوز و هارد درایو برای کشف کلیدهای باقی مانده احتمالی بعد از حذف نرم افزار کمک خواهد کرد.
- اسکن قدرتمند و توسعه یافته : عملکرد اسکن قدرتمند و توسعه یافته Obit Uninstaller v2.2 به شما امکان اسکن عمیق تر و ایمن تر رجیستری به خصوص برای کشف کلیدهای باقی مانده از نرم افزارهای حذف شده در رجیستری را می دهد.

- Uninstall دسته ای و همزمان چندین نرم افزار تنها با یک کلیک.
- جستجوی نرم افزارهای ناخواسته در Forced Uninstall : این قابلیت جدید به شما امکان جستجوی نام نرم افزارها در بخش Forced Uninstall و حذف آنها به صورت مستقیم از درون لیست نتایج را می دهد.
- سازگار با سیستم عامل های مختلف ویندوز شامل Windows 8, Windows 7, Vista, XP , 2000.

 ادامه مطلب / دانلود


دانلود pdfFactory Pro 5 - نرم افزار ساخت پی دی اف

 

با استفاده از نرم افزار PdfFactory می توانید به سادگی فایل های پیچیده PDF را از انواع اسناد متنی و Bitmap خلق کنید.
امکانات نرم افزار pdfFactory Pro :
- ساخت سریع فایل PDF تنها با یک کلیک از روی هر نرم افزار.
- ترکیب چندین سند روی یک فایل PDF.
- پیش نمایش سریع فایل های PDF قبل از ذخیره و باز کردن آن توسط نرم افزارهای دیگر.
- رمزگذاری و کنترل دسترسی به فایل های PDF.
- تعبیه تمامی فونت های اصلی برای نمایش در نرم افزارها و سیستم هایی که آن فونت روی آنها نصب نشده است.
- حذف محتوای ناخواسته قبل از ساخت فایل PDF.
- ارسال PDF ها از طریق ایمیل و تنها با یک کلیک.
- کپی PDF روی Clipboard برای ارسال در یک ایمیل.
- ساخت PDF روی سربرگ.
- اضافه کردن شماره صفحات ، سربرگ ، پانویس و واتر مارک.
- ساخت خودکار بوکمارک.
- ساخت جدول محتوا به صورت خودکار.
- تبدیل فرمت به GrayScale.
- آرشیو کردن.
- اضافه کردن یادداشت های متنی.
- پر کردن فرم ها.
- اضافه کردن امضا و حروف اول کلمه.
- ترکیب اسناد در یک فایل PDF و بازآرایی آنها.
- سایه روشن های متن ، کپی و تنظیم آنها.
- ذخیره ، حذف و کپی گرافیک ها.
- تبدیل متن به لینک ها.

 ادامه مطلب / دانلود


دانلود Nvidia GeForce Experience 1.7 - نرم افزار مدیریت و بهینه سازی بازی

 

NVIDIA GeForce Experience نرم افزار مدیریت و بهینه سازی بازی ها می باشد. این نرم افزار به منظور کاهش دادن فشار روی گرافیک سیستم های شما عمل خواهد کرد.فرایند کار این نرم افزار به این شکل است که NVIDIA GeForce Experience با تطبیق دادن شرایط موجود سیستم با نرم افزار یا بازی در حال اجرا تنظیمات مناسب را روی سیستم تشخیص داده و به تناسب ظرفیت و کشش رایانه به طور خودکار تنظیمات مناسب را برای انجام آن فرایند در نظر خواهد گرفت .این نرم افزار بازیهای داخل رایانه را آنالیز می نماید و بهترین تنظیم ممکن را برا آنها در نظر خواهد گرفت.
ویژگی های نرم افزار NVIDIA GeForce Experience :
- افزایش توانایی سیستم هنگام انجام دادن بازی ها
- حفظ سلامتی و افزایش طول عمر گرافیک کاربران
- قدرت آنالیز بسیار بالای نرم افزار 
- قابل استفاده در تمامی نسخه های ویندوز
- و ... .

 ادامه مطلب / دانلود


دانلود Microsoft Diagnostics And Recovery Toolset - نرم افزار بازیابی اطلاعات

Posted: 20 Nov 2013 10:38 PM PST

نرم افزار Microsoft Diagnostics And Recovery Toolse یا کوچک شده ی DaRT برنامه ایست کاملا کاربردی که بصورت بوت مورد استفاده قرار میگیرد و توانایی تعمیر و رفع مشکلات سیستم عامل ویندوز را داراست .این نرم افزار برای کسانی که آشنایی چندانی با تعمیر ویندوز ندارن هم مفید میباشد و به راحتی میتوانند سرعت سیستم خود را افزایش دهند، این نرم افزار از نوع نرم افزار های تعمیر کار بوده و پس از شناسایی هارد نصب شده شروع به پیدا کردن مشکلات و سپس حل آنها میکند،
ویژگی های برنامه: 
-شامل تمام تجهیزات ریکاوری (برگرداندن) ویندوز
-فرمانده دیسک
-تعمیر تنظیمات ریجیستری
-پاک کردن ارور های سیستم برای پایداری بیشتر سیستم
-قفل ساز
-آنالیزور خطاها
-جستجوگر فایل
-برگرداندن فایل ها
-سیستم Hotfix برای پاک کردن حرفه ای تر نرم افزار ها
-تعمیر فایل های سیستمی
-ارائه اطلاعات کامل سیستم
-تنظیم تنظیمات TCP/IP
-نقشه راهبردی شبکه
-ویزاردهای رفع اشکال
-انواع سرویس و درایور
-مدیریت دیسک سخت
-پاک کردن اطلاعات دیسک سخت
-اعلان رویدادها
-قابلیت فشرده سازی وبرعکس

 ادامه مطلب / دانلود



تعداد بازدید از این مطلب: 1510
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود