به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرزمین لاله ها و آدرس mortaza62.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 154
کل نظرات : 10

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :


 
 
 
 
 

 



مجموعه فیلم های آموزش کامل بدنسازی بصورت کامل و قدم به قدم زیر نظر پزشکان Muscle & Fitness Training System – Complete Tutorial

 

 
 
 

http://shop.mihandownload.com/wp-content/uploads/2012/06/12450x410.jpg

بدنسازی ورزشی است که با علم آمیخته است . اگر شما تمرینات خود را با اصول صحیح و علمی ادامه دهید نتایج شگفت انگیزی را در خود مشاهده می کنید و این در سایه ی مطالعات علمی و مراجعه به سایت های مربوط به بدنسازی و دیدن فیلم های آموزشی امکان پذیر می باشد. بدنسازی به انجام یکسری تمرینات بدنی با وسیله و دستگاههای گوناگون به طُرُق مختلف اطلاق می‌شود که با کمک تغذیة اصولی و علمی، آمادگی‌های جسمانی فرد را رشد داده و تاثیرات بسیار مطلوبی بر توانایی‌های بدنی فرد بر جا می‌گذارد. لازم بذکر است که این افزایش آمادگی‌های جسمانی، هم قدرتی و هم استقامتی می‌باشد. بر اثر انجام تمرینات بدنسازی به بهترین شکل، حالتی در بدن ایجاد می‌شود که علاوه بر افزایش قدرت و توانایی‌های بدنی، نمای ظاهری بدن به صورتی موزون و متناسب در می‌آید که از آن با عنوان زیبایی اندام یاد می‌شود. عبارت دیگری که برای این فعالیت استفاده میشود پرورشِ اندام است که در هنگام استفاده از این کلمه معمولا منظور افزایش حجم عضلانی و کاهش همزمان چربی برای فرمگیری بهتر بدن است. اکثر ورزشکاران، بدنسازی را به عنوان جزء مکمل به ورزش اضافه می کنند تا رشد عضلات مورد استفاده را بهبود ببخشد. شما در این آموزش بصورت قدم به قدم خواهید آموخت که چگونه اندامی مناسب داشته باشید. این آمورش هم برای آقایان و هم برای خانم ها تهیه شده است و بر روی 5 اصل مهم که شامل انواع تمرینات برای شکم و کمر , تمرینات مربوط به کمر و پشت و پاها , تمرینات مربوط به قفسه سینه و کتف ها , تمرینات مربوط به بازوها و دست ها و تمرینات خانگی است. تمامی مراحل آموزشی که در این فیلم موجود می باشد توسط پزشکان تایید شده و مدرس این مجموعه نیز یک پزشک حرفه ای در همین زمینه می باشد.

آموزش اول : Abs
در این قسمت از آموزش که شامل 6 درس می باشد شما یاد خواهید که چگونه عضلات شکم و کمر و پهلوهای خود را تقویت کنید و از شر چربی های اضافه خلاص شوید و بتوانید شکمی کاملا ورزیده و در عین حال ترک خورده داشته باشید.

آموزش دوم : Arms
در این قسمت از آموزش که شامل 4 برنامه کامل و 15 تمرین می باشد شما یاد خواهید گرفت که چگونه بر روی عضلات دوسر و سه سر بازویی و پشت بازو کار کنید و به اندام دلخواه خود برسید.

آموزش سوم : Chest & Shoulders
در این قسمت از آموزش که شامل 4 برنامه کامل و 18 تمرین می باشد شما یاد خواهید گرفت که چگونه عظلات سینه و شانه خود را قوی کنید. در این بخش آموزش های بسیار حرفه ای وجود دارد که می تواند خیلی زود شما را به اندام دلخواه برساند.

آموزش چهارم : Back & Legs
در این قسمت از آموزش که شامل 4 برنامه کامل و 22 تمرین می باشد شما یاد خواهید گرفت که چگونه عضلات پشت پا و ران های خود را تقویت کنید و ماهیچه های خود را قوی کنید.

آموزش پنجم : Home Training
در این قسمت از آموزش که شامل 5 برنامه کامل و 36 تمرین می باشد شما یاد خواهید گرفت که چگونه در خانه و بدون داشتن دستگاه های مختلف مانند پرس سینه و هالتر تمرین کنید و بتوانید اندام خود را تقویت کنید و کلا این بخش به آموزش کامل تمامی اعضای بدن می پردازد.

قيمت : 6900 تومان

   http://www.mihandownload.com/reza/reza/kharid.png      http://www.mihandownload.com/reza/reza/kharid.png 

 

 

 
 



تعداد بازدید از این مطلب: 1177
|
امتیاز مطلب : 69
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود