دانلود Tintii Photo Filter 2.6.2 - فیلتر جداسازی رنگ در فتوشاپ +4
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرزمین لاله ها و آدرس mortaza62.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 154
کل نظرات : 10

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :
دانلود Tintii Photo Filter 2.6.2 - فیلتر جداسازی رنگ در فتوشاپ +4

Link to P30world


دانلود Tintii Photo Filter 2.6.2 - فیلتر جداسازی رنگ در فتوشاپ

Posted: 22 Apr 2012 07:41 AM PDT

Tintii photo filter یک فیلتر هوشمند عکس برای برجسته کردن رنگ های انتخابی در عکس می باشد. با استفاده از این افکت می توانید تصاویر زیبا و دراماتیکی خلق کنید. این نرم افزار دارای قابلیت کارکرد به عنوان پلاگین فتوشاپ و یا یک نرم افزار مستقل را دارد. مهم ترین قابلیت نسخه جدید Tintii Photo Filter 2.6.2 در سازگاری آن با ویندوز 7 و نرم افزارهای Photoshop CS4 و Photoshop CS5 نسخه 64bit است.
این نرم افزار ، تصاویر کاملا رنگی را پردازش کرده و تمامی قسمت های آنها را با حفظ رنگ مناطق انتخابی شما، سیاه و سفید می کند. این تکنیک همچنین به نام های برجسته کردن رنگ و رنگ آمیزی انتخابی نیز مشهور است. Tintii Photo Filter 2.6.2 امکان ساخت این افکت را تنها در چند ثانیه برای شما فراهم می کند.

http://www.p30world.com/p30images/3/1391/01/TintiiPhotoFilter.sc.jpg

این نرم افزار عکس های رنگی را آنالیز کرده و به صورت هوشمندی آن را به رنگمایه های اصلی تجزیه می کند. سپس شما می توانید رنگ مورد نظر خود را برای نمایش دادن انتخاب کنید تا باقی تصویر سیاه و سفید شود.
برای استفاده از tintii نیازی به کارهای Selection و Masking خسته کننده در فتوشاپ ندارید و تنها با چند کلیک می توانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را برجسته کنید. کنترل های اضافی دیگر نرم افزار برای پس از پردازش تصاویر می توانند کنترل کاملتری روی صاف کردن لبه ها و ترکیب greyscale را برای شما فراهم کنند.
Tintii Photo Filter به عنوان پلاگینی برای نرم افزارهای Adobe Photoshop, Photoshop Elements و Corel Paint Shop Pro کار کرده و در اتصال با ابزار آنها به شما امکان انتخاب رنگ مورد نظر را می دهد. این نرم افزار هم اکنون مورد استقبال بسیاری از عکاسان، طراحان گرافیکی و طراحان وب است.

ادامه مطلب / دانلود


جدیدترین محصولات فروشگاه اینترنتی پی سی ورد :
خرید اینترنتی آموزش Autodesk MAYA 2012 به زبان فارسی آموزش Autodesk MAYA 2012 به زبان فارسی
آموزش Autodesk MAYA 2012 به زبان فارسی قویترین نرم افزار طراحی 3 بعدی و انیمیشن سازی سطح مقدماتی و پیشرفته آموزش به شیوه مالتی مدیا بیش از 13 ساعت فیلم آموزشی به همراه نرم افزار نسخه 32 و 64 بیتی مایا نام نرم افزاری برای طراحی سه بعدی است . ...
توضیحات بیشتر
خرید پستی

- آموزش Autodesk 3DMAX 2012 به زبان فارسی
- سری چهارم جعبه ابزار طراحان ویدیویی Digital Juice : Motion Designers Toolkit 4
- سری پنجم جعبه ابزار طراحان ویدیویی Digital Juice : Motion Designers Toolkit 5
- آموزش جامع Adobe FLASH CS5 به زبان فارسی

دانلود Ashampoo Photo Commander v.10.0.1 - نرم افزار مدیریت ، ویرایش و نمایش تصاویر

Posted: 22 Apr 2012 07:31 AM PDT

دانلود Ashampoo Photo Commander v.10.0.1 - نرم افزار مدیریت ، ویرایش و نمایش تصاویر

Ashampoo Photo Commander 10 نرم افزاری با امکانات کامل برای مدیریت، ویرایش، نمایش و بهینه سازی تصاویر دیجیتال است. این نرم افزار برای شما امکان مدیریت سریع و مستقیم مجموعه های عکس را به همراه گزینه هایی برای ساخت گروه، برچسب گذاری تصاویر و ساخت آلبوم های دیجیتال مجازی فراهم می کند. برای مثال با استفاده از تخصیص نام برای آخرین سفرتان و برچسب گذاری تصاویر می توانید در آینده ، تمامی عکس هایی که در آن سفر گرفته اید را با سرعت بالا جستجو کنید.
امکانات نرم افزار Ashampoo Photo Commander :
- عملکرد ساخت گروه : با استفاده از این قابلیت می توانید دید کلی بهتری نسبت به عکس ها داشته باشید و بر اساس برچسب ها، مدل دوربین، فرمت فایل و ... آنها را فیلتر کنید.
- برچسب گذاری : با برچسب گذاری روی عکس ها می توانید عناوین خاصی به آنها اختصاص دهید. بدین ترتیب برچسب ها در اطلاعات IPTC ذخیره شده و به عنوان مثال امکان تشخیص یا گروه بندی عکس ها ساده تر می شود.
- پردازش دسته ای : با پردازش روی چندین عکس و ویرایش دسته ای آنها، سرعت کارآیی شما افزایش می یابد. شما می توانید چندین عکس را در آن واحد به فرمتی دیگر تبدیل کنید و یا افکتی را روی آنها به صورت همزمان اعمال کنید.

Ashampoo Photo Commander

- ویرایش و بهینه سازی تصاویر : در حالت "تعمیر سریع" شما می توانید عکس های خود را با یک کلیک بهینه سازی کنید، رنگ و کنتراست آن را تنظیم کرده، به آن افکت های زیبایی بدهید، سایز آن را تغییر داده، و یا قرمزی چشم افراد در عکس را حذف کنید.همچنین بسیاری امکانات دیگر در حالت ویرایشی در اختیار خواهید داشت.
- ساخت آلبوم های عکس HTML، اسلایشوهای زیبا به همراه موزیک، کلاژ، تقویم، فریم برای عکس، کارت تبریک، ترکیب عکس ها و TIFF های چند صفحه ای از دیگر امکانات Ashampoo Photo Commander 10 می باشند.
- صوت و تصویر : مجموعه های صوتی و تصویری نیز می توانند به خوبی عکس ها توسط نرم افزار مدیریت شوند. پلیر داخلی نرم افزار نیز به شما در اجرای تمامی فایل های رسانه ای کمک خواهد کرد.
- رایت عکس ها با یک کلیک روی دیسک های CD، DVD یا Blu-ray، ارسال تصاویر از طریق ایمیل یا ذخیره در فرمت PDF.
- وارد کردن تصاویر از دوربین ها و اسکنرها به صورت مستقیم و امکان چرخش خودکار تصاویر در صورتی که دوربین شما این امکانات را فراهم کند.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود DVD X Player Professional 5.5.3 - نرم افزار پخش فیلم های دی وی دی

Posted: 22 Apr 2012 07:22 AM PDT

دانلود DVD X Player Professional 5.5.3 - نرم افزار پخش فیلم های دی وی دی

DVD X Player اولین نرم افزار پلیر DVD بدون محدودیت منطقه ای در دنیا می باشد. کدهای منطقه ای DVD ، تکنیک هایی برای مدیریت حقوق دیجیتال هستند که برای منتشر کننده های فیلم طراحی شده اند تا روی جنبه های مختلف پخش شامل محتوا، تاریخ انتشار و قیمت بر اساس منطقه مورد نظر، کنترل داشته باشند.
DVD X Player هیچ گونه قفل منطقه ای را در نظر نگرفته و به شما امکان مشاهده تمامی فیلم ها از تمامی مناطق شش گانه جهان را می دهد. بدین ترتیب نیازی نیست که درایو DVD را هک کنید، که کاری بسیار خطرناک نیز می باشد. DVD X Player از امکان macrovision-free نیز پشتیبانی کرده که به شما امکان مشاهده دی وی دی ها از طریق خروجی تلویزین بدون محدودیت را می دهد. همچنین شما از طریق آن می توانید به سادگی هشدارهای FBI ابتدای فیلم را کنار بزنید.
امکانات نرم افزار DVD X Player :
- اجرای فرمت های VD/VCD/CD/DivX / XviD / MPEG-4 / QuickTime / Real/ MacroMedia Flash.
- برداشتن محدودیت های منطقه ای، کدهای ناحیه ای RPC2، منطقه RCE و برداشتن هشدارهای FBI.
- ذخیره فیلم های DVD محبوب در فایل های صوتی mp3 یا ویدئو برای اجرا روی دستگاه هایی مانند Apple iPod Video, iPhone, Sony PSP, Zune, BlackBerry, Zen, Smart Phone, PMP و ...

DVD X Player

- کشش هوشمند پهنای فیلم با نسبت دید 16:9 روی تمامی حالت های صفحه بدون اعوجاج.
- پشتیبانی از Dolby Digital 5.1، Digital Theater System، صدای فراگیر Dolby و صوت چند کاناله تا 7.1 کانال.
- قابلیت Desktop Video که شما توسط آن می توانید DVD را در حین کارهای دیگر تماشا کنید.
- تبدیل گر داخلی برای تبدیل فایل های ویدئویی ضبط شده به فایل های ASF, AVI, iPod-MP4, PSP-MP4, MPEG و ...
- ساخت بوکمارک برای ذخیره زمان های محبوب فیلم برای دسترسی ساده به آنها.
- ذخیره عکس از فیلم در حال پخش.
- اجرای ویدئو به صورت مستقیم از دستگاه هایی مانند دوربین کامپیوتر، دوربین های دیجیتال، Vidicon دیجیتال، کارت ویدئو و ...

ادامه مطلب / دانلود


دانلود 1CLICK DVD Copy Pro 4.2.8.9 - نرم افزار کپی فیلم های دی وی دی

Posted: 22 Apr 2012 07:17 AM PDT

دانلود 1CLICK DVD Copy Pro 4.2.8.9 - نرم افزار کپی فیلم های دی وی دی

1CLICK DVD Copy Pro نرم افزاری سریع، ساده و با امکانات فراوان برای کپی فیلم های DVD بر روی دیسک های DVD است. جدیدترین نسخه این نرم افزار هم اکنون از تکنولوژی CPRx بهره می برد تا بالاترین سطح موفقیت در کپی جدیدترین نسل فیلم های DVD را فراهم آورد.
با استفاده از 1CLICK DVD Copy Pro شما کنترل کاملی روی روند کپی فیلم ها خواهید داشت. می توانید از پیش تنظیمات کپی استفاده کنید و یا از تنظیمات پیشرفته تر برای انتخاب محتوایی که باید کپی شود و چگونگی فشرده سازی ویدئوها، بهره ببرید. توسط این نرم افزار می توانید تنها با یک کلیک، یک کپی کامل از فیلم دی وی دی تهیه کنید.
امکانات کلیدی نرم افزار 1CLICK DVD Copy :
- سازگار با ویندوز 7.
- تکنولوژی CPRx برای کپی نسل جدید فیلم های دی وی دی.
- پیش تنظیمات کپی - ساخت پیش تنظیمات با یک کلیک برای هر نوع کپی دی وی دی.

1CLICK DVD Copy

- پیش نمایش فیلم، بخش های اضافه فیلم و منوها.
- وارد کردن یا خارج کردن فیلم ها و منوها بر پایه پیش نمایش.
- انتخاب صوت، ویدئو و زیرنویس های منفرد.
- کنترل مقدار فشرده سازی ویدئو.
- تهیه نسخه پشتیبان اضافی بدون کپی دوباره دی وی دی.
- کپی فیلم های DVD دارای اپیزود، سریال ها و غیره.
- کپی یک فیلم روی هارد درایو که برای لپ تاپ ها بسیار مناسب است.
- پشتیبانی از کپی صوت های چند کاناله (Dolby Digital 5.1, DTS).
- پشتیبانی از فیلم های دی وی دی NTSC و PAL.
- پشتیبانی از رسانه های 2 لایه ای.
- آپدیت های رایگان نرم افزار برای یک سال.
- پشتیبانی تکنیکی رایگان.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود GFI EndPointSecurity 5.0 - نرم افزار جلوگیری از سرقت اطلاعاتی

Posted: 22 Apr 2012 07:06 AM PDT

EndPointSecurity از شبکه شما در برابر دستگاه های قابل حمل مانند درایوهای USB، iPod ها و PDA ها محافظت می کند. افزایش روزافزون دستگاه هایی مانند iPod ها، دستگاه های USB ، گوشی های هوشمند و غیره ، به صورت محسوسی خطر سرقت و منتشر شدن اطلاعات و دیگر فعالیت های مشکوک را افزایش می دهد. هم اکنون اکثر شرکت ها دارای نرم افزار آنتی ویروس، فایروال و امنیت محتوای وب در برابر خطرات خارجی هستند، اما عده کمی از آنها درباره اینکه چطور یک کارمند می تواند به سادگی حجم زیادی از اطلاعات مهم را روی iPod یا USB خود کپی کند ، بی اطلاع هستند. همچنین بدین ترتیب خطر انواع بدافزار و دیگر نرم افزارهای غیر قانونی نیز بر روی شبکه شما افزایش می یابد. البته مدیر شبکه می تواند تمامی پورت ها را قفل کند که راه حلی نامناسب، مشکل و توصیه نشده است.
با استفاده از نرم افزار EndPointSecurity می توانید جلوی انتشار اطلاعات و آلودگی های ویروسی شبکه خود را بگیرید. بسیاری از شرکت ها از خطراتی که توسط دستگاه های قابل حمل برای شبکه آنها ایجاد می شوند نا آگاه هستند و یا توجه چندانی به آن نمی کنند. کلید مدیریت دستگاه های قابل حمل در محیط شرکت شما ، دادن کنترل مستقیم به مدیر شبکه برای کنترل تمامی دستگاه های استفاده شده در آن است. با استفاده از EndPointSecurity شما نه تنها می توانید کنترل کاملی روی دستگاه های در حال استفاده داشته باشید بلکه می توانید ببینید که چه چیزی و توسط چه کسی در حال استفاده است و مهم تر از همه شما اطلاعات کاملی در مورد کپی اطلاعات توسط آن کاربر خواهید داشت.

EndPointSecurity

EndPointSecurity به مدیران شبکه امکان مدیریت دسترسی کاربران به فعالیت های زیر را می دهد :
- مدیا پلیرهایی مانند iPod، Creative Zen و غیره.
- درایوهای USB، Compact Flash، کارت های حافظه، سی دی ها، فلاپی ها و دیگر دستگاه های حافظه قابل حمل.
- PDA ها ، گوشی های BlackBerry، گوشی های موبایل، گوشی های هوشمند و دیگر وسایل ارتباطی مشابه.
- کارت های شبکه، لپ تاپ ها و دیگر اتصالات شبکه.

ادامه مطلب / دانلود



تعداد بازدید از این مطلب: 1717
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود