Anvi Smart Defender 1.3 - نرم افزار آنتی ویروس...
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرزمین لاله ها و آدرس mortaza62.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 154
کل نظرات : 10

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :
Anvi Smart Defender 1.3 - نرم افزار آنتی ویروس...

Link to P30world


دانلود Anvi Smart Defender 1.3 - نرم افزار آنتی ویروس

Posted: 25 Apr 2012 05:44 AM PDT

دانلود Anvi Smart Defender 1.3 - نرم افزار آنتی ویروس

Anvi Smart Defender نرم افزار امنیتی هوشمند و قدرتمندی است که از کامپیوتر شما در برابر انواع نرم افزارهای خطر آفرین مانند ویروس ها، تروجان ها، جاسوس افزارها، آگهی افزارها، بات ها و دیگر بدافزارها محافظت می کند. موتور این نرم افزار با طراحی جدید خود می تواند با سرعت بالا تمامی خطرات اینترنتی را کشف کند.قابلیت های بهینه سازی سیستم برای افزایش سرعت کامپیوتر و اسکن با تکنولوژی ابری این نرم افزار می توانند امنیت کامپیوتر شما را چند برابر افزایش دهند.
امکانات و فواید نرم افزار Anvi Smart Defender :
- Anvi Smart Defender دارای تکنولوژی محاسبه ابری برای محافظت بیشتر از کامپیوتر است. با آپلود فایل های مشکوک از روشی هوشمند ، می توانید گزارش امنیت ابری را بدست آورید و سریعا خطرات جدید را کشف کنید.
- اسکن سریع با کمترین استفاده از منابع سیستم : موتور Swordfish این نرم افزار که جدیدا طراحی شده است می تواند تمامی آلودگی های ویروسی عمیق را در کامپیوتر شما اسکن و حذف کند. اینکار هیچ گونه تداخلی با کارآیی کامپیوتر شما ایجاد نمی کند زیرا از کمترین مقدار حافظه سیستم برای آن استفاده خواهد شد.

Anvi Smart Defender

- با دانلود جدیدترین پایگاه داده ها روی سیستم ،شما می توانید از امنیت کامپیوتر خود در برابر جدیدترین خطرات مطمئن باشید.
- امنیت لحظه ای : Anvi Smart Defender از کامپیوتر شما توسط عملکردهای مختلفی محافظت می کند. این عملکردها شامل بخش محافظ حریم شخصی، محافظ Startup، امنیت رفتار فایل ها، امنیت پردازش ها و امنیت فایل ها می باشد که همگی کاملا رایگان بوده و دارای کارآیی بسیار بالا می باشند. با استفاده از قابلیت امنیت لحظه ای این نرم افزار می توانید بدون نگرانی از خطرات آنلاین به مرور اینترنت بپردازید.
- با کلیک بر روی دکمه Care Now ، Anvi Smart Defender سیستم شما را اسکن کرده و مشکلات آن را به صورت خودکار رفع می کند تا سرعت سیستم شما افزایش یابد.
- سازگار با انواع آنتی ویروس ها و همکاری با آنها به عنوان نرم افزار جانبی برای ایجاد امنیت بیشتر.
- پشتیبانی فنی رایگان از طریق ایمیل یا انجمن پشتیبانی.

ادامه مطلب / دانلود


جدیدترین محصولات فروشگاه اینترنتی پی سی ورد :
خرید اینترنتی آموزش Autodesk MAYA 2012 به زبان فارسی آموزش Autodesk MAYA 2012 به زبان فارسی
آموزش Autodesk MAYA 2012 به زبان فارسی قویترین نرم افزار طراحی 3 بعدی و انیمیشن سازی سطح مقدماتی و پیشرفته آموزش به شیوه مالتی مدیا بیش از 13 ساعت فیلم آموزشی به همراه نرم افزار نسخه 32 و 64 بیتی مایا نام نرم افزاری برای طراحی سه بعدی است . ...
توضیحات بیشتر
خرید پستی

- آموزش Autodesk 3DMAX 2012 به زبان فارسی
- سری چهارم جعبه ابزار طراحان ویدیویی Digital Juice : Motion Designers Toolkit 4
- سری پنجم جعبه ابزار طراحان ویدیویی Digital Juice : Motion Designers Toolkit 5
- آموزش جامع Adobe FLASH CS5 به زبان فارسی

دانلود PDF Converter Elite 3.0.9.26 - نرم افزار ساخت ، ویرایش و تبدیل فایل های PDF

Posted: 25 Apr 2012 05:41 AM PDT

دانلود PDF Converter Elite 3.0.9.26 - نرم افزار ساخت ، ویرایش و تبدیل فایل های PDF

PDF Converter Elite نرم افزاری برای ساخت،تبدیل و ویرایش فایل های PDF است که دارای کاربردی ساده تر نسبت به نرم افزار Adobe Acrobat می باشد.
امکانات نرم افزار PDF Converter Elite :
- ساخت PDF : ساخت فایل های PDF از 300 نرم افزار مختلف ویندوز و ساخت فایل های PDF کاملا سازگار با انواع نرم افزارهای مشاهده PDF مانند Adobe Reader, Acrobat و Foxit.
- تبدیل فرمت PDF : با استفاده از این نرم افزار می توانید متن و عکس را از یک فایل PDF خارج کنید و آنها را به انواع دیگر فایل منتقل کنید. تبدیل فرمت PDF به Word و حفظ عکس ها و متن در این فایل به صورت قابل ویرایش از امکانات مهم نرم افزار است. تبدیل کننده PDF به Excel می تواند آنها را به صفحات گسترده Excel تبدیل کند تا آنالیز آماری دقیق و ساده تری روی اسناد داشته باشید. تبدیل فایل PDF به PowerPoint نیز از دیگر امکانات نرم افزار است.
- کارکرد با PDF های اسکن شده : تبدیل متن از PDF های اسکن شده و عکسی به فرمت های Word، Excel و PowerPoint.
- محافظت و امنیت فایل PDF : رمز گذاری روی PDF و قرار دادن محدودیت روی آن تا بتوانید روش استفاده از آنها و کارهایی که می توانند روی آنها انجام دهند را محدود کنید.

PDF Converter Elite

- ویرایش و آرایش PDF : قرار دادن واترمارک، اعداد، سربرگ، پانوشت و غیره به همراه امکان اضافه کردن، حذف، استخراج، چرخاندن جهت و جداسازی صفحات PDF از دیگر امکانات PDF Converter Elite است.
- تبدیل فرمت با یک کلیک : تنها با یک کلیک می توانید اطلاعات را از PDF خارج و یا به آن وارد کنید.
- تبدیل فایل های TIFF به فرمت MS Office و بسیاری فرمت های دیگر.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود jv16 PowerTools 2012 2.1.0.1139 - نرم افزار بهینه سازی ویندوز

Posted: 25 Apr 2012 05:40 AM PDT

jv16 PowerTools مجموعه ابزاری قدرتمند برای بهینه سازی ویندوز می باشد که می تواند سرعت کامپیوتر شما و کارآیی آن را بهبود ببخشد. کاربران توسط این نرم افزار می توانند رد پای مخفی نرم افزارهای حذف شده را به طور کامل پاک کرده و با پاک سازی رجیستری ، کارآیی و پایداری کامپیوتر خود را افزایش دهند. بیشتر مشکلات رجیستری توسط این نرم افزار تنها با یک کلیک رفع خواهد شد.
امکانات نرم افزار jv16 PowerTools :
- پاک سازی و تعمیر کامپیوتر : جستجو و نعمیر مشکلات رجیستری، بخش های اضافی رجیستری، فایل های بلا استفاده، فایل های موقت ، فایل های ثبت وقایع غیر ضروری و غیره از امکانات کلیدی نرم افزار است.
- حذف کامل نرم افزارها : کمک به شما برای حذف کامل نرم افزارهای نصب شده روی سیستم و پاک سازی تمامی رد پای نرم افزارهای حذف شده.
- افزایش سرعت کامپیوتر بوسیله بهینه سازی آن.
- کنترل اجرای خودکار نرم افزارها : می توانید با استفاده از jv16 PowerTools تعیین کنید که کدام یک از نرم افزارها در هنگام راه اندازی ویندوز اجرا شوند و کدام یک در این زمان غیر فعال باشد. بدین ترتیب می توانید سرعت راه اندازی کامپیوتر خود را افزایش دهید.
- ایمن کردن My Computer : این امکان جدید برای بلاک کردن دسترسی از کامپیوتر شما به وبسایت های خطرآفرین شناخته شده می باشد تا بدین طریق امنیت کامپِوتر شما فراهم شود.
- تعیین اعبار دانلودها برای امنیت اجرا : اولین خط دفاعی در برابر بدافزارها و ویروس ها.
دیگر بخش های jv16 PowerTools عبارتند از : jv16 PowerTools
- ابزار مدیریت رجیستری.
- ابزار جستجوی رجیستری.
- ابزار جستجو و جایگذاری رجیستری.
- ابزار پاک کننده رجیستری.
- ابزار فشرده سازی رجیستری.
- اطلاعات رجیستری.
- بررسی رجیستری.
- ابزار پاک کننده فایل.
- ابزار جستجوی فایل.
- ابزار بازیابی فایل.
- جستجوی فایل های دو نسخه ای.
- ابزار جستجوی دایرکتوری ها.
- ابزار مدریت فایل ها.
- تغییر نام چندین فایل به صورت همزمان.
- ترکیب یا تجزیه فایل ها.
- جستجو و جایگذاری اطلاعات در فایل ها.
- پاک سازی همیشگی فایل ها.
- حذف کنند نرم افزار.
- مدیریت Startup.
- ابزار منوی Start.
- ابزار خودکار سازی.
- Service Manager.
- بهینه سازی سیستم.
- پاک کننده تاریخچه.
- پاک کننده سیستم.
- تهیه نسخه پشتیبان.
- تاریخچه عملکردها .

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Acronis Backup & Recovery 11.0.17437 - نرم افزار بک آپ و ریکاوری

Posted: 25 Apr 2012 05:35 AM PDT

دانلود Acronis Backup & Recovery 11.0.17437 - نرم افزار بک آپ و ریکاوری

با استفاده از Acronis Backup & Recovery می توانید از اطلاعات خود محافظت کنید و Uptime (دوره زمانى که در طول آن يک سيستم کامپيوتر فعال است يا صحيح عمل مى کند) ایستگاه کاری خود را افزایش دهید. وسعت فضای تجاری شما هر چقدر که باشد ، Acronis Backup & Recovery 11 امکاناتی که برای محافظت از سیستم و اطلاعات خود به آن نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد. این نرم افزار برای بازیابی سیستم در موارد برخورد با مشکل و محافظت از اطلاعات در محیط های فیزیکی، مجازی و ابری کاربرد دارد.
امکانات نرم افزار Acronis Backup & Recovery :
- بازیابی کلی سیستم : تکنولوژی های Best-of-breed برای تهیه ایمیج از دیسک و Bare-Metal برای بازیابی، امکان بازیابی سریع کل سیستم بدون نصب دوباره سیستم عامل و نرم افزارهای آن را برای شما فراهم می کند.
- امنیت اطلاعات : ابزار محافظت اطلاعات تعبیه شده در این نرم افزار به شما امکان مشاهده اطلاعات مرکزی برای دسترسی به اطلاعات خاص درون نسخه پشتیبان را می دهد. در نتیجه، شما از فواید تکنولوژی بازیابی bare-metal استفاده خواهید کرد.

Acronis Backup & Recovery

- پشتیبانی از محیط های مجازی : تهیه نسخه پشتیبان با سرعت بالا ، به صورت همزمان و بدون نیاز به عامل ، بر پایه ایمیج و بازیابی برای ماشین های مجازی از کنسول مشابه مدیریت خواهند شد.
- تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی در فضاهای ذخیره سازی مجازی : با استفاده از Acronis Backup & Recover Online می توانید امنیت تجارت خود را در برابر سارقان و مشکلات طبیعی ، بدون خرید سخت افزارهای گران قیمت تامین کنید.
- نرم افزاری واحد : این نرم افزار همه کاره و قدرتمند به شما امکاناتی مانند بازیابی سیستم بر پایه ایمیج برای محیط های مجازی و فیزیکی، تهیه نسخه پشتیبانی برای فایل ها و نرم افزارها، جستجو و لیست کردن دیسک ها و فضاهای مجازی را می دهد.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود EduIQ Classroom Spy Professional Edition 3.8.6 - نرم افزار مشاهده دسکتاپ کامپیوترهای تحت شبکه

Posted: 25 Apr 2012 05:33 AM PDT

آموزش روش استفاده از کامپیوتر یا حتی یک نرم افزار خاص یا اینترنت به یک گروه از افراد کار دشواری است. اگر شما به دنبال نرم افزار و روشی خوب برای اینکار هستید، Classroom Spy می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این نرم افزار به شما امکان مشاهده کار دیگران را می دهد. شما با استفاده از آن می توانید فعالیت تمامی کامپیوترهای کلاس خود را از راه دور کنترل و بررسی کنید. علاوه بر این می توانید صفحه نمایش خود را با کامپیوتر دانش آموزان به اشتراک بگذارید، و همچنین می توانید خیلی ساده انواع پیش نمایش و Presentation را تهیه کنید.

Classroom Spy

امکانات نرم افزار Classroom Spy :
- مشاهده صفحه نمایش کامپیوتر تمامی دانش آموزان به صورت زنده.
- نمایش صفحه کامپیوتر شما به دانش آموزان.
- در دست گرفتن کنترل موس و صفحه کلید کامپیوتر دانش آموزان.
- قفل تمامی کامپیوترهای دانش آموزان برای گوش دادن به استاد.
- ضبط از راه دور صفحه نمایش کامپیوترها در فایل های AVI.
- چندین ابزار اجرایی مختلف مانند خاموش کردن، راه اندازی مجدد، قرار دادن روی Hibernate، قفل کردن ایستگاه کاری و ...
- جلوگیری از مرور اینترنت با قفل کردن پورت ها، بلاک کردن و یا اجازه بازدید برخی از سایت ها.
- اجرا و متوقف کردن از راه دور نرم افزارها و پردازش ها روی کامپیوترها.
- تنظیم و نصب از راه دور.
- کار روی LAN، WLAN، VPN و اینترنت.
- محافظت از نرم افزار توسط رمز عبور.
- پشتیبانی از چندین مانیتور.
- استفاده از اتصالات رمزگذاری شده برای امنیت بیشتر.
- نمایش تصاویر زنده از یک ریموت کامپیوتر.
- نمایش پیام توسط شما روی کامپیوترهای انتخابی.
- تنظیم فواصل refresh با توجه به پهنای باندی که در اختیار دارید.
- اتصال خودکار به ریموت کامپیوتر به عنوان گزینه انتخابی.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود IsoBuster Pro 3.0 - نرم افزار بازیابی اطلاعات از دیسک های نوری آسیب دیده

Posted: 25 Apr 2012 05:31 AM PDT

دانلود IsoBuster Pro 3.0 - نرم افزار بازیابی اطلاعات از دیسک های نوری آسیب دیده

IsoBuster یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای بازیابی اطلاعات از دیسک های نوری صدمه دیده و خراش برداشته مانند CD ، DVD ، BD و HD DVD می باشد. بدین ترتیب می توانید تمامی اطلاعات مانند موزیک ، ویدئو و فایل های اطلاعاتی مختلف را از روی این دیسک های نوری بازیابی کنید. IsoBuster به صورت مستقیم با درایو مربوطه ارتباط برقرار می کند و برای بازیابی اطلاعات به ویندوز استناد نخواهد کرد. بدین ترتیب این نرم افزار می تواند به اطلاعاتی که ویندوز قادر به شناسایی آنها نیست ، دسترسی داشته باشد.
IsoBuster از فرمت های ایمیج مختلف مانند *.DAO, *.TAO, *.ISO, *.BIN, *.IMG, *.CIF, *.FCD, *.NRG, *.GCD, *.P01, *.C2D, .CUE کاملا پشتیبانی می کند و با استفاده از مکانیسم های تکراری قدرتمند ، به اطلاعات دست یافته و آنها را برای شما نمایش می دهد. استفاده از آن بسیار ساده بوده و هر کسی می تواند از آن به راحتی بهره ببرد. پیدا کردن عکس های مفقود شده که روی CD یا دوربین های دیجیتال ذخیره شده اند و برخورد بهتر با خطاها و مکانیسم های تکراری قدرتمند برای بازیابی اطلاعات بخشی از ویژگی های نرم افزار IsoBuster می باشد.

IsoBuster

سایر امکانات نرم افزار IsoBuster :
- استفاده از روش های جایگزین برای رسیدن به اطلاعات.
- استفاده از فایل های سیستمی جایگزین برای دسترسی به اطلاعات.
- اجرا و استخراج فایل ها ، ایمیج های DVD/CD و ترک های تمامی دیسک های نوری.
- پشتیبانی از CD-i, VCD, SACD, SVCD, CD-ROM, CD-ROM XA, CD-R, CD-RW و ...
- پشتیبانی از DVD-ROM, DVCD, DVD-RAM, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW, DVD+R DL, DVD-R DL, DVD+RW DL و ...
- پشتیبانی از DVD+VR, DVD+VRW, DVD-VM, DVD-VR, DVD-VRW و ...
- پشتیبانی از BD-ROM, BD-R, BD-R DL, BD-RE, BD-RE DL, BD-R SRM, BD-R RRM, BD-R SRM+POW, BD-R SRM-POW, BDAV, BDMV.
- پشتیبانی از HD DVD-ROM, HD DVD-R, HD DVD-R DL, HD DVD-RW, HD DVD-RW DL, HD DVD-RAM, HD DVD-Video.
- پیدا کردن فایل های مفقود شده در CD ، DVD ، BD و HD DVD.
- پیدا کردن فایل های سیستمی مفقود شده در فرمت های IFO/VOB VIDEO/AUDIO.
- بررسی سطح CD/DVD/BD/HD DVD برای مشاهده مشکلات فیزیکی و خطاهای آن.
- پیدا کردن فایل ها بر اساس فرمت آنها.
- ساخت فایل های ایمیج iso ، bin و tao.
- ساخت ایمیج های چند قسمتی در سایزهای تعیین شده.
- بررسی آنلاین خودکار برای یافتن نسخه های جدید.

ادامه مطلب / دانلود



تعداد بازدید از این مطلب: 1625
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود