نرم افزار بازیابی اطلاعات از فایل های PDF ...
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرزمین لاله ها و آدرس mortaza62.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 154
کل نظرات : 10

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :
نرم افزار بازیابی اطلاعات از فایل های PDF ...

Link to P30world


دانلود Recovery Toolbox for PDF v1.2.11.0 - نرم افزار بازیابی اطلاعات از فایل های PDF معیوب

Posted: 07 Feb 2012 05:04 AM PST

Recovery Toolbox for PDF نرم افزاری برای بازیابی اطلاعات ار فایل های PDF معیوب می باشد. PDF فرمت استانداردی برای اسناد الکترونیک قابل حمل است. نرم افزار Recovery Toolbox for PDF دارای موتور بازیابی بسیار قدرتمندی است که به کاربر امکان بازیابی تمامی اطلاعات از روی فایل های معیوب PDF را می دهد. این اطلاعات ممکن است با استفاده از نرم افزارهای دیگر غیر قابل بازگشت به نظر بیایند.
رابط گرافیکی نرم افزار بسیار کاربر پسند میباشد و به کمترین دستکاری توسط کاربر نیاز دارد ، تا کاربران مبتدی و متوسط نیز بتوانند به خوبی از آن استفاده کنند. Recovery Toolbox for PDF به هیچ وجه فایل اصلی را ویرایش نکرده و تغییر نمی دهد. فقط اطلاعات فایل PDF منبع را خوانده و آنالیز می کند.
شما با استفاده از Recovery Toolbox for PDF می توانید موارد زیر را بازیابی کنید :
- محتوای فایل های PDF مانند متن ، گرافیک ، ابر لینک ها و فرم های استفاده شده در آن.
- فونت و دیگر اطلاعات معمولا در اسناد PDF ذخیره می شود تا به صورت صحیح رندر شوند. این نرم افزار می تواند آنها را نیز بر اساس نوع عیب فایل و اندازه آن ، بازیابی کند.
- پارامترهای فایل PDF : فایل های PDF شامل اطلاعاتی درباره نسخه خود و سایز صفحه نیز می باشند. اگر بازیابی پارامترهای صفحه غیر ممکن باشد، شما می توانید پارامترهایی مانند سایز صفحه و جهت گیری را به آن اضافه کنید.
- ساختار فایل PDF: اسناد PDF شامل جداولی برای لینک های ورودی می باشند که ساختار اسناد را تشکیل می دهند. اگر این جداول صدمه دیده باشند ، ممکن است سند ناخوانا به پایان برسد. Recovery Toolbox for PDF می تواند این اطلاعات و لینک ها را نیز بازیابی کند.

امکانات دیگر Recovery Toolbox for PDF :
- انتخاب فایل های صدمه دیده و معیوب.
- تغییر تنظیمات نرم افزار.
- آنالیز و بررسی پارامترهای سند ، ساختار و محتوای آن.
- انتخاب یک فایل خروجی.
- انتخاب فرمت فایل خروجی.
- بازیابی اطلاعات و ذخیره سند.
- مشاهده گزارش راجع به بازیابی فایل های PDF.

ادامه مطلب / دانلود


جدیدترین محصولات فروشگاه اینترنتی پی سی ورد :
خرید اینترنتی بسته جادویی موقعیت یاب 2012 (GPS Mobile)+ به همراه دفترچه راهنمای فارسی بسته جادویی موقعیت یاب 2012 (GPS Mobile)+ به همراه دفترچه راهنمای فارسی
اولين مجموعه نرم افزاري موقعيت ياب جي پي اس،سازگار با تمامي گوشي های موبایل در قالب يک DVD اولين مجموعه نرم افزاري موقعيت ياب جي پي اس به همراه کتابچه راهنماي فارسي ، شامل نکات مفيد در ارتباط با استفاده از نرم افزارهاي مجموعه و مطالب آموزشي ارزشمند و ...
توضیحات بیشتر
خرید پستی

- پکیج شماره یک : مجموعه مستندهای زیبای علمی شبکه بزرگ Discovery Channel
- بسته جادویی آندروید 2012 + به همراه دفترچه راهنمای فارسی
- مجموعه عظیم مستندهای علمی کمپانی IMAX
- کلکسیون عظیم تمامی مستندهای حیات وحش BBC از سال 1979 تا 2010 !

دانلود Auslogics Disk Defrag Professional v4.0.0.30 - نرم افزار یکپارچه سازی اطلاعات هارد دیسک

Posted: 07 Feb 2012 05:00 AM PST

Auslogics Disk Defrag Prohttp://www.p30world.com/p30images/3/1390.11/diskfrag-box.jpg نرم افزاری برای یکپارچه سازی اطلاعات روی هارد دیسک می باشد که با استفاده از آن می توانید به بالاترین کارآیی هارد دیسک خود دست پیدا کنید. الگوریتم های بهینه شده و جدید این نرم افزار و تکنولوژی یکپارچه سازی "زمان Boot" ویندوز، از مهمترین ویزگی های آن می باشد. Auslogics Disk Defrag Pro می تواند انواع سیستم های پرونده مانند MFT, pagefile, hiberfil و غیره را با استفاده از 4 الگوریتم مختلف، دفرگ کند. این نرم افزار نه تنها می تواند اطلاعات روی هارد دیسک را یکپارچه سازی کند ، بلکه از چندپارگی های بعدی نیز جلوگیری خواهد کرد.استفاده از الگوریتم های ویژه برای درایوهای فعال SSD و VSS ، گزارش جزئیات و نمایش جداول کارآیی ، از دیگر ویژگی های Auslogics Disk Defrag Pro می باشد.

امکانات نرم افزار Disk Defrag Professional :
- افزایش کارآیی سیستم : با استفاده از Auslogics Disk Defrag Pro می توانید سرعت دسترسی به فایل ها را افزایش دهید. این به معنی افزایش سرعت سیستم می باشد.
- الگوریتم های هوشمند یکپارچه سازی : 4 الگوریتم مختلف یکپارچه سازی برای جایگزینی هوشمند فایل ها ، می تواند بیشینه (ماکزیمم) سرعت را به صورت دائمی برای کامپیوتر شما فراهم کند.
- یکپارچه سازی زمان Boot : شما می توانید تمامی فایل ها ، شامل فایل های سیستمی که به صورت عادی توسط ویندوز قفل هستند را به صورت منفرد دفرگ کنید.

http://www.p30world.com/p30images/3/1390.11/diskfrag-bann.jpg

- جلوگیری از چند پارگی فایل هایی که در آینده روی هارد اضافه می شوند.
- پاک سازی دیسک ها و بررسی آنها : برای اجرای سریعتر و ایمن تر عملیات یکپارچه سازی، شما می توانید برنامه ای برای پاک سازی فایل های موقت و بررسی مشکلات دیسک ها ، تنظیم کنید.
- جداول کارآیی : Auslogics Disk Defrag Pro گزارش های دقیق و جداولی برای بررسی وضعیت افزیش سرعت و بهینه سازی هارد دیسک ، آماده می کند.
- Wizard برای اجرای عملیات دفرگ ، تا بهترین روش یکپارچه سازی را برای کامپیتور خود انتخاب کنید.
- مدیریت منابع : استفاده کم از منابع سیستم در حین اجرای عملیات و یا برداشتن هر گونه محدودیت برای افزایش سرعت یکپارچه سازی ، از دیگر امکانات Auslogics Disk Defrag Pro می باشد.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود easyHDR PRO v2.13.2 - نرم افزار حرفه ای پردازش تصاویر HDR

Posted: 07 Feb 2012 04:56 AM PST

http://www.p30world.com/p30images/3/1390.11/esyhdr-box.jpgEasyHDR PRO نرم افزاری حرفه ای برای پردازش تصاویر می باشد که می تواند عکس های HDR را تولید و به رنگ مطلوب در آورد. این نرم افزار قابلیت وارد کردن فرمت های مختلف عکس مانند JPEG, 24/48-bit TIFF و تمامی عکس های RAW را دارد و همچنین از عکس های HDR به شکل های Radiance RGBE یا 96-bit TIFF که توسط دیگر نرم افزارهای پردازش تصاویر HDR تولید شده اند ، کاملا پشتیبانی می کند.
برای تولید عکس های تاثیرگذار و دراماتریک، همیشه لازم نیست از تعداد زیادی از عکس های ظاهر شده استفاده کنیم، گاهی اوقات ، تنها یک عکس نیز بسیار تاثیر گذار است. بدین دلیل است که easyHDR PRO به شما امکان پردازش یک عکس ( قابلیت LDR ) را می دهد.

http://www.p30world.com/p30images/3/1390.11/esyhdr-bann.jpg

امکانات نرم افزار easyHDR PRO :
- ترکیب کردن چندین سری از عکس های تهیه شده در سطوح مختلف نوردهی در یک عکس HDR.
- ایجاد رنگ مطلوب روی عکس های HDR در کانال 8bit برای ایجاد نتیجه ای واقع گرایانه ، که می تواند روی مانیتور نمایش داده شود و یا پرینت شود.
- تنظیم دستی عکس های ورودی : قابلیت تنظیم دستی در موارد تغییر مکان، تغییر سایز ، چرخش ، پرسپکتیو و ...
- تنظیم خودکار عکس ها در موارد چرخش و تغییر مکان.
- پردازش نهایی روی نتیجه ی تولید شده بدون از دست دادن کیفیت ، شامل مات کردن ، کاهش نویز ، متعادل کردن رنگ سفید و تنظیم میزان رنگ.
- تغییر فرمت و رنگ عکس های RAW از دوربین های دیجیتال مختلف.
- بارگذاری فرمت های BMP, JPEG, 24/48/96-bit TIFF, FITS و Radiance RGBE.
- ذخیره در فرمت های BMP, JPEG,24/48-bit TIF یا Radiance RGBE.
- استفاده از پردازش دسته ای چندین عکس در یک زمان بدون دخالت کاربر.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Tipard Video Converter v6.1.26 - نرم افزار تبدیل فرمت های ویدیویی

Posted: 07 Feb 2012 04:51 AM PST

می توان گفت Tipard Video Converter یکی از حرفه ای ترین نرم افزارهای تبدیل فرمت ویدئو می باشد که می تواند تمامی فرمت های ویدئویی را تغییر دهد. استفاده از آن بسیار ساده می باشد و شما می توانید به راحتی فرمت ویدئوهای معمولی و HD را توسط آن تغییر دهید. فرمت های ویدئویی پشتیبانی شده توسط این نرم افزار عبارتند از MPG, MPEG, MPEG2, SWF, FLV, VOB, MOD, MP4, H.264, M4V, AVI, WMV, 3GP, 3GPP, MOV, DivX, XviD, QuickTime Video, DV, MJPG, MJPEG, MPV و ...
علاوه بر اینها ، این نرم افزار می تواند گزینه خوبی برای تبدیل فرمت های صوتی مانند M4A, MP3, AC3, AAC, WMA, WAV, OGG, AU, Nut, AIFF, FLAC, AMR باشد. شما می توانید با استفاده از Tipard Video Converter صوت را از ویدئو استخراج کرده و بدون کاهش کیفیت ، در فرمت های مختلف ذخیره کنید.می توانید فایل های تبدیل شده را روی دستگاه های مختلف مانند iPod, iPhone, Apple TV, PSP, PS3, Wii, Zune, Xbox, Sony Walkman, Sony XPERIA, Google Phone, BlackBerry و تمامی گوشی های موبایل اجرا کرده و از آنها لذت ببرید.

http://p30world.com/p30images/2/1390/17.11/tiparvidconv-bann.jpg

امکانات اصلی نرم افزار Tipard Video Converter :
- عکس برداری از ویدئوها : شما می توانید در حال اجرای ویدئو، از صحنه های محبوب خود عکس برداری کنید و آن را در فرمت های JPEG ، GIF و BMP ذخیره کنید. با تخصیص پوشه ای برای ذخیره فایل ها ، تعیین خواهید کرد تا عکس ها به صورت خودکار در آن پوشه ذخیره شوند.
- پروفایل های آماده ی Tipard Video Converter بر اساس انواع دستگاه ها، ویدئوهای عادی، فرمت های صوتی عادی، ویدئوهای HD و ... دسته بندی شده اند تا شما به راحتی تنظیمات مورد نیاز خود را پیدا کنید.
- پشتیبانی از پیش نمایش افکت های ویدئویی ورودی و خروجی از دیگر امکانات Tipard Video Converter می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید پیش نمایش ویدئوی اصلی و ویدئوی خروجی خود را به صورت همزمان مشاهده کنید.
- سرعت تبدیل فرمت بسیار بالا : Tipard Video Converter سریعترین مبدل فایل های رسانه ای می باشد که از پردازنده های دو هسته ای نیز پشتیبانی می کند.

ادامه مطلب / دانلود



تعداد بازدید از این مطلب: 1377
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود