نرم افزار یکپارچه سازی هارد دیسک +4 مطلب جدید...
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرزمین لاله ها و آدرس mortaza62.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 154
کل نظرات : 10

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :
نرم افزار یکپارچه سازی هارد دیسک +4 مطلب جدید...

Link to P30world


دانلود IObit SmartDefrag v2.3.0.1126 - نرم افزار یکپارچه سازی هارد دیسک

Posted: 12 Jan 2012 12:18 AM PST

http://p30world.com/p30images/2/1390/20.10/smart-box.jpgIObit SmartDefrag نرم افزاری ساده در عین حال قدرتمند برای یکپارچه سازی هارد دیسک می باشد تا از کرش های ناگهانی سیستم و قفل شدن های مکرر آن جلوگیری کند. بعد از نصب این نرم افزار تمامی عملکردهای آن به صورت خودکار در پس زمینه سیستم انجام می شود و عملیات یکپارچه سازی هارد دیسک در طی کار روزانه و طبیعی کاربر و بدون تداخل با آن اجرا می شود.
ویژگی های مهم نرم افزار IObit SmartDefrag :
- بعد از نصب IObit SmartDefrag دیگر نیازی به بررسی نرم افزار ندارید زیرا تمامی کارها در پس زمینه و بدون تداخل با عملکردهای کامپیوتر شما ، به صورت خودکار انجام می شود.
- ایمن کردن درایوها با حذف معایب و ارورهای آن.
- سرعت بسیار بالا و کارآیی بهینه.
- افزایش سرعت سیستم و از بین بردن کرش های ناگهانی و قفل شدن ویندوز.
- نرم افزار رایگان برای استفاده های شخصی ، خانگی و تجاری.
- کاملا ایمن بدون هرگونه نرم افزارجاسوسی و ویروس.

http://p30world.com/p30images/2/1390/20.10/smart-bann.jpg

- موتور قدرتمند یکپارچه سازی اطلاعات هارد دیسک و تکنولوژی جدید Boot Time Defrag.
- پشتیبانی از هارد دیسک های پر حجم.
- قرار دادن فایل ها و پوشه های پرکاربرد در بخش های قابل دسترس هارد.
- اجرای همیشگی یکپارچه سازی در پس زمینه.
- یکپارچه سازی فایل ها در حین بالا آمدن ویندوز (برای فایل هایی که بعد از بالا آمدن ویندوز نمی توانند جا به جا شده و به هم متصل شوند).

ادامه مطلب / دانلود


دانلود MEDIARevolution 3.7 نرم افزار پخش فیلم و آهنگ و انواع فایل های رسانه ای

Posted: 12 Jan 2012 12:05 AM PST

MEDIARevolution یک پلیر بسیار حرفه ای با پشتیبانی از تعداد زیادی فرمت رسانه ای و عملکردهای مختلف می باشد. اجرای فایل های صوتی و تصویری در این نرم افزار به خوبی اجرای فیلم های DVD بوده و شما با استفاده از آن کنترل کاملی روی اجرای ویدئوها خواهید داشت. یکی از ویژگی های مهم و سودمند این نرم افزار ، استفاده بسیار کم از حافظه سیستم و پردازشگر می باشد.
این پلیر جامع می تواند یک مرکز مدیریتی بسیار قدرتمند برای رسانه های دیحیتال کامپیوتر شما باشد.
ویژگی های نرم افزار MEDIARevolution :
- نمایش Playlist ها به صورت لیست درختی.
- اجرای فایل های صوتی و ویدئویی.
- خاموش کردن یا Hibernate کردن سیستم بعد از اجرای یک آهنگ انتخابی.
- عملکردهای تصادفی هوشمند.
- پشتیبانی از بوکمارک.
- عملکرد بزرگنمایی ویدئوها.
- سازگاری با پلاگین های Winamp2.
- پایگاه داده های داخلی.
- مخفی کردن و نمایش خودکار پنجره نمایش ویدئوی DVD Player.
- پخش رادیو آنلاین.
- ضبط ویدئوهای دیجیتال از تلویزیون یا پلیرهای داخلی دوربین ها و DVD Player ها.
- انواع اکولایزر صدا.
- تنظیم Bass و کیفیت صدا.
- افزایش شدت صدا.
- اکو.

فایل های صوتی قابل اجرا : mp3 mp2 wma ogg cda ac3 dts mpc fla aac alac ape flac tta mpa m4a wav wv nuv kar cdg xm xmz it itz mo3 au snd mid midi midiz mod mdz st stm stz s3 s3m s3z oga ra aif aiff aifc 669 apl aif aifc amf aob b4s far dtswav iff irca kar lpcm mka mat mtm mac miz nst nsv nsa ofr okt ptm pvf ram rmi sds sd2 shn swa ult umx voc w64 xi smk bik mpv
فایل های ویدئویی قابل اجرا : mpg mpe mpeg m1v m2v mp2v mpv2 avi asf divx bin ogm 3gp qt mov mp4 mkv vob wmv mks ogv spx rm fluxdvd ratdvd rv m2s m1s mpgx mpm m4v ty flv 264 avr evo fli flc h264 m2ts mts m4v mp4 mjpg m2p pva vlb ts rpm rmvb smi smil drc vp8 webm

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Security Administrator 13.8 - نرم افزار امنیتی ایجاد انواع محدودیت در کامپیوتر

Posted: 11 Jan 2012 11:58 PM PST

Security Administrator نرم افزار امنیتی کاملی برای حفاظت از کامپیوتر شما از طریق رمزگذاری و محدود کردن دسترسی کاربران می باشد. شما با استفاده از آن می توانید انواع مختلف محدودیت ها را برای سیستم خود تعریف کنید تا از حریم شخصی اطلاعات خود محافظت کرده و مانعی برای جست و جو روی کامپییتر خود توسط افراد ایجاد کنید.

شما بدین طریق می توانید دسترسی به کنترل پنل را مخفی کرده ، کلید های Boot ؛ منوها ، پنجره های DOS ، ویرایش رجیستری و دسترسی به اینترنت و شبکه را برای کاربران دیگر غیرفعال کنید. مخفی کردن آیکون های دسکتاپ ویندوز ، شبکه های محلی و درایوهای USB ، آیتم های منوی Start ، taskbar ، رمزگذاری ویندوز و محدود کردن کاربران در اجرای نرم افزارهای خاص ، کنترل استفاده از اینترنت، مشاهده وضعیت های استفاده از کامپوتر توسط کودکان یا کارمندان از امکانات بسیار مفید Security Administrator محسوب می شوند. ابزار قفل صحفه که به صورت داخلی در نرم افزار تعبیه شده می تواند از وارد شدن دیگران به کامپیوتر از طریق یک رمز عبور جلوگیری کند.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود BDLot Blu-ray Ripper v3.4.0 - نرم افزار شکستن قفل بلوری و تهیه کپی از آنها

Posted: 11 Jan 2012 11:50 PM PST

http://p30world.com/p30images/2/1390/20.10/blu-ray-box.jpgBDlot Blu-ray Ripper نرم افزاری برای شکستن قفل دیسک های سطح حرفه ای Blu-ray و یک ابزار کپی برداری برای کاربران می باشد تا بتوانند از دیسک های بلو - ری خود نسخه پشتیبان تهیه کنند. این نرم افزار می تواند با سرعت بالا تمام کدهای امنیتی دیسک های Blu-Ray را حذف کرده و کل محتوای دیسک را در یک فایل ویدئویی M2TS یا یک پوشه بلو - ری استخراج کند. این فایل های ایجاد شده قابل اجرا روی مدیاپلیر ویندوز 7 و نرم افزار VLC می باشند. جدیدترین روش های کد گذاری امنیتی مانند AACS MKB v26 ، BD+ copy ، Rom Mark و ... به راحتی توسط این نرم افزار شکسته می شوند.تمام این تکنولوژی های پیچیده در 3 مرحله ساده انجام خواهند شد.
BDlot Blu-ray Ripper می تواند برای کپی دیسک های بلو - ری تا حجم 50 گیگابایت روی هارد دیسک کامپیوتر کاربرد داشته باشد تا دیگر اطلاعات خود را از طریق صدمه دیدن فیزیکی دیسک از دست ندهید. بعد از حدود 25 دقیقه ،شما از تمامی موانع امنیتی رد خواهید شد و خروجی ویدئو در فرمت M2TS خواهید داشت.
با استفاده از تکنولوژی های حرفه ای CPU ، خواندن Cache دیسک بلو - ری و پشتیبانی از سیستم های چند هسته ای ، BDLot Blu-ray Ripper می تواند با سرعت بسیار بالا لایه امنیتی دیسک های بلو - ری را بشکند. همانطور که گفته شد این روند معمولا حدود 25 دقیقه به طول می انجامد.

BDLot Blu-ray Ripper از سیستم های صوتی DTS/E-AC3 و MLP/TrueHD پشتیبانی کرده و افکت اصلی ویدئو را در ویدئوی نهایی حفظ می کند. بدین ترتیب شما در ویدئوی نهایی به کیفیت صوت و تصویر اصلی فیلم خواهید رسید. این نرم افزار دارای دو روش کپی برداری می باشد. اولی روش Title Mode Copy است که با انتخاب عنوان مورد نظر ، عملیات کپی برداری آغاز می شود. و روش دوم Full Disc backup است که کل محتوای فیلم را استخراج خواهد کرد.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Audio Record Edit Toolbox Pro v12.5.1 - ابزار حرفه ای ضبط صوت و تبدیل فرمت های صوتی

Posted: 11 Jan 2012 11:46 PM PST

http://p30world.com/p30images/2/1390/20.10/audioedit-box.jpgAudio Record Edit Toolbox شامل ابزار حرفه ای برای ضبط صوت ، تبدیل فرمت فایل های صوتی ، رایت سی دی و ... می باشد تا رویای شما در ساخت یک استودیوی خانگی را به واقعیت تبدیل کند. فقط کافیست که صدای مورد نظر را ضبط کنید و آن را به هر شکلی که می خواهید ویرایش کنید. عملکردهای ویرایشی فراوان به همراه افکت ها و فیلترهای متعدد برای کار بر روی صدا در این نرم افزار وجود دارد.
- ویرایش بصری : Audio Record Edit Toolbox راه حلی مناسب برای ویرایش و تنظیم آهنگ می باشد. ابزار ضبط ، آنالیز و ویرایش صدای قدرتمندی در آن تعبیه شده است. تمام این عملکردها به صورت بصری قابل کنترل می باشند.
- ترکیب فایل های صوتی : ترکیب کننده فایل های صوتی، بخشی کاملا حرفه ای در این نرم افزار می باشد تا شما بتوانید تکه های مختلف فایل های صوتی را به یکدیگر بچسبانید.
- Rip سی دی صوتی : برای اینکه یک سی دی صوتی را روی کامپیوتر خود ذخیره کنید باید ترک های آن را روی کامپیوتر Rip کنید که Audio Record Edit Toolbox ابزاری حرفه ای برای اینکار در اختیار شما قرار می دهد.
- رایت سی دی صوتی : ابزار رایت داخلی این نرم افزار بسیار قدرتمند و استاندارد بوده تا بتوانید سی دی های صوتی استریو را توسط آنها ایجاد کنید.

http://p30world.com/p30images/2/1390/20.10/audioedit-bann.jpg

- ضبط صوت از هر نوع ورودی : بدین طریق می توانید از میکروفون ، نوار کاست یا هر نوع ابزار پخش موسیقی و از طریق ورودی کارت صدای کامپیوتر خود اقدام به ضبط صدا با نهایت کیفیت کنید.
- انتخاب افکت های صوتی : چندین افکت صوتی منحصر به فرد برای تغییر پارامترهای فایل صوتی در Audio Record Edit Toolbox تعبیه شده است که عبارتند از : Amplify, Delay, Equalizer, Fade, Flange, Invert, Echo و ...
- پشتیبانی از فرمت های مختلف : پشتیبانی کامل از فرمت های محبوب مانند WMA, MP3, WAV و OGG از ویژگی های مهم این نرم افزار است.
- مدیریت بوکمارک ها : عملکرد بوکمارک ها در تنظیم فایل صوتی و ویرایش آن بسیار بالاست. شما با استفاده از Audio Record Edit Toolbox کنترل کاملی روی بوکمارک های ترک صوتی خواهید داشت.
- بارگذاری سی دی صوتی : بارگذاری سی دی صوتی از روی سی دی و هارد دیسک و جستجوی اطلاعات مربوط به آلبوم از اینترنت از دیگر امکانات مفید نرم افزار Audio Record Edit Toolbox Pro  به شمار می رود.

ادامه مطلب / دانلود



تعداد بازدید از این مطلب: 1871
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود