نرم افزار میکس و ادیت حرفه ای فیلم های ویدیویی...
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرزمین لاله ها و آدرس mortaza62.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 154
کل نظرات : 10

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :
نرم افزار میکس و ادیت حرفه ای فیلم های ویدیویی...

Link to P30world


دانلود MAGIX Video Pro X4 v11.0.5 - نرم افزار میکس و ادیت حرفه ای فیلم های ویدیویی

Posted: 04 Feb 2012 06:54 AM PST

MAGIX یکی از برترین شرکت های نرم افزاری دنیا می باشد که نرم افزارهای قدرتمندی در زمینه محصولات چند رسانه ای تولید می کند. از سال 1993 ، MAGIX توانست برترین تکنولوژی ها برای ساخت، ویرایش، مدیریت و نمایش عکس، گرافیک، ویدئو و موزیک را بیافریند. هم اکنون این شرکت در کشورهای مختلفی در سراسر دنیا به فعالیت خود ادامه می دهد. بر طبق ارقام فروش می توان گفت MAGIX در زمینه نرم افزارهای چند رسانه ای از برترین فروشگاه های اروپا و یکی از موفق ترین شرکت ها در آمریکا می باشد.در طول 15 سال فعالیت ، این شرکت توانسته صدها جایزه جهانی را از آن خود کند.
نرم افزار MAGIX Video Pro X4 :
MAGIX Video Pro یکی از کاملترین نرم افزارها برای خلق ویدئوهای ابتکاری و قدرتمند می باشد. این نرم افزار ویرایش ویدئو که کاملا حرفه ای می باشد، تمامی احتیاجات خاص کاربران حرفه ای و متخصص را فراهم کرده و مجموعه ای از ابزارهای بی نظیر برای پس از ساخت (فیلم برداری) را نیز در خود جای داده است.
کارآیی این نسخه از نرم افزار بهبود یافته و گزینه های ویرایشی آن بهینه سازی شده اند. سال ها تجربه شرکت MAGIX در زمینه ساخت نرم افزارهای حرفه ای ، ایجاد نتیجه ای زیبا و قدرتمند در مورد صدا و تصویر را برای کاربران تضمین می کند.جریان کاری نرم افزار بسیار کارآمد است و توانسته محیطی ساده برای استفاده از تننظیمات حرفه ای ویرایش ویدئو را فراهم کند.

امکانات مهم نرم افزار MAGIX Video Pro X4 :
- TimeLine ابتکاری و باز به همراه قابلیت بهینه شده جا به جایی عناصر.
- موتور هایبرید( ترکیبی) ویدئو با پشتیبانی از همگام سازی سریع ویدئو، CUDA و OpenCL.
- پشتیبانی از فرمت های حرفه ای شامل XDCAM, AVC-Intra, DVCPRO50/HD و ...
- تصحیح رنگ اولیه و ثانویه با 3 روش مختلف.
- ویرایش از چندین دوربین تا بیش از 9 ترک.
- پشتیبانی کامل از سیستم Stereo3D.
- ویرایش 3 نقطه ای و 4 نقطه ای.
- ویرایش دقیق صدای فراگیر با کیفیت بالا برای انتشار.
- تألیف دیسک برای DVD ، SVCHD و دیسک های Blu-Ray.
- خروجی فایل با کیفیت برای انتشار.
- پشتیبانی از پردازش دسته ای فایل ها به صورت همزمان.

ادامه مطلب / دانلود


جدیدترین محصولات فروشگاه اینترنتی پی سی ورد :
خرید اینترنتی بسته جادویی موقعیت یاب 2012 (GPS Mobile)+ به همراه دفترچه راهنمای فارسی بسته جادویی موقعیت یاب 2012 (GPS Mobile)+ به همراه دفترچه راهنمای فارسی
اولين مجموعه نرم افزاري موقعيت ياب جي پي اس،سازگار با تمامي گوشي های موبایل در قالب يک DVD اولين مجموعه نرم افزاري موقعيت ياب جي پي اس به همراه کتابچه راهنماي فارسي ، شامل نکات مفيد در ارتباط با استفاده از نرم افزارهاي مجموعه و مطالب آموزشي ارزشمند و ...
توضیحات بیشتر
خرید پستی

- پکیج شماره یک : مجموعه مستندهای زیبای علمی شبکه بزرگ Discovery Channel
- بسته جادویی آندروید 2012 + به همراه دفترچه راهنمای فارسی
- مجموعه عظیم مستندهای علمی کمپانی IMAX
- کلکسیون عظیم تمامی مستندهای حیات وحش BBC از سال 1979 تا 2010 !

دانلود Nik Software Sharpener Pro v3.007 - پلاگین افزایش و بهبود جزئیات تصاویر

Posted: 04 Feb 2012 06:47 AM PST

http://www.p30world.com/p30images/3/1390.11/sharpen-box.jpgNik Software Sharpener Pro نام پلاگینی محبوب برای فتوشاپ می باشد که عکاسان و علاقه مندان این حرفه می توانند از امکانات آن به خوبی استفاده کنند. Sharpener Pro یکی از قدرتمندترین ابزارها برای بهبود جزئیات عکس می باشد. امکانات جدید این نرم افزار مانند تکنولوژی U Point به عکاسان برای افزایش تندی رنگ نواحی منتخب عکس کمک می کند. استفاده از U Point بسیار ساده بوده و کنترل دقیقی روی شدت رنگ ، بدون نیاز به ساخت لایه های ماسک و انتخاب های پیچیده برای شما فراهم گردیده است.
امکانات اصلی Sharpener Pro :
- تکنولوژی U Point برای کنترل میزان شدت رنگ به صورت دقیق روی نواحی منتخب.
- افزایش کیفیت رنگ عکس خروجی با کنترلی دقیق روی جزئیات آن.
- افزایش تندی رنگ به صورت کاملا خلاقانه برای بهبود جزئیات و تکسچرها با ساختاری جدید، فوکوس و ابزار کنتراست برای جلب توجه به ناحیه خاصی از عکس
- Sharpening Soft Proof برای بررسی جزئیات نتیجه کار روی صفحه نمایش قبل از پرینت عکس.

http://www.p30world.com/p30images/3/1390.11/sharpen-bann.jpg

- پیش تنظیمات خروجی با قابلیت دستکاری تنظیمات برای بدست آوردن نتایج حرفه ای.
- Presharpener برای حفظ کردن و افزایش جزئیات داخل عکس بدون افزایش نویز در تصاویر RAW.
- ابزار انتخابی جدید و قدرتمند (تنها در فتوشاپ) که استفاده از ابزار براش فتوشاپ را فعال می کند تا بتوانید به صورت انتخابی روی عکس استفاده و مناطق مورد نظر خود را شفاف و دقیق کنید.
- پشتیبانی از Smart Filter ( تنها در فتوشاپ) که قابلیت ها و تنظیماتی را برای Smart Object ها در فتوشاپ فراهم می کند.
مشخصات سیستم مورد نیاز :
- سیستم عامل : Windows 2000, Windows XP, Windows Vista, Windows 7
- سازگار با نرم افزارهای Adobe Photoshop CS2 تا Adobe Photoshop CS5 (سازگار با نسخه های 32bit و 64bit) و Adobe Photoshop Elements 6.0 تا Adobe Photoshop Elements 8.0
 

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Niksoftware Dfine v2.109 - نرم افزار کاهش نویز تصاویر بدون افت کیفیت

Posted: 04 Feb 2012 06:43 AM PST

نرم افزار Niksoftware Dfine به شما کنترل بی نظیری روی مقدار و مکان مورد نظر برای کاهش نویز عکس ها را می دهد. شما می توانید از این قابلیت جهت حذف نویز از روی تصاویر خود استفاده کنید و در عین حال جزئیات و شفافیت عکس را نیز حفظ کنید. بدین ترتیب کیفیت عکس دیجیتال شما نیز در نهایت حفظ خواهد شد.

Niksoftware Dfine به صورت اختصاصی برای کاهش نویز عکس ساخته شده و در این راه برخلاف دیگر نرم افزارهای هم خانواده خود، جزئیات عکس را کاهش نمی دهد.
تکنولوژی U Ponit امروزه یکی از برترین تکنولوژی ها در دنیای عکاسی می باشد.

این ویژگی در Niksoftware Dfine قرار داده شده است تا شما بتوانید تنها در نواحی ای که نیاز دارید، اقدام به کاهش نویز کنید و در نواحی دیگر بافت عکس را حفظ کنید.

امکانات نرم افزار Dfine :
- روش های کنترل محدوده رنگ با استفاده از ابزار انتخابی نرم افزار ، راهی حرفه ای برای کاهش نویز عکس ها می باشد.
- موتور جدید و توسعه یافته برای کاهش نویز عکس به همراه ساخت پروفایل خودکار و حفظ تمامی جزئیات بافت عکس
- رابط کاربری زیبا با قابلیت تغییر اندازه که شما می توانید به سادگی نویز تصاویر خود را اعمال کنید و سریعا پیش نمایش نتیجه کار را مشاهده کنید
- ابزار انتخابی (Selective) این نرم افزار به شما امکان نقاشی فیلتر توسط هر نوع براش را می دهد. این گزینه در نرم افزار Adobe Photosho و Adobe Photoshop Elements موجود می باشد. لایه ها و ماسک ها به صورت خودکار ساخته می شوند و بدین ترتیب شما می توانید به سهولت و سرعت ، افکت های مورد نظر را در قسمت های دلخواه روی عکس اعمال کنید.
- قابلیت های Smart Filter (تنها در فتوشاپ) : Dfine با قابلیت Smart Filter سازگار می باشد که شما می توانید توسط آن به خوبی تصاویر خود را بهینه سازی کنید.
مشخصات سیستم مورد نیاز:
- سیستم عامل : ویندوز XP Service Pack 3 ، ویندوز Vista و 7 (نسخه های 32bit و 64bit)
- سازگار با نرم افزارهای Adobe Photoshop CS2 تا Adobe Photoshop CS5 (سازگار با نسخه ای 32bit و 64bit) ، Adobe Photoshop Elements 6.0 تا Adobe Photoshop Elements 8.0

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Driver Reviver 3.1.648.12328 Multilingual - نرم افزار به روز رسانی درایور سخت افزارها

Posted: 04 Feb 2012 05:32 AM PST

Driver Reviver دارای یکی از بزرگترین پایگاه داده ها در دنیا برای بررسی سریع تمامی سخت افزارها و تشخیص تاریخ درایور آنها می باشد. بدین ترتیب شما می توانید به سادگی و سرعت اقدام به دانلود و نصب آخرین درایورها کنید تا کارآیی کامپیوتر و سخت افزارهای آن افزایش یابد.
ویژگی های نرم افزار Driver Reviver :
- Driver Reviver تضمین می کند که تمامی دستگاه های سخت افزاری و نرم افزارهای شما در بالاترین سطح کارآیی قرار دارند: از دست دادن نسخه جدید منتشر شده درایورها به معنی از دست دادن تعمیر باگ ها ، بهینه سازی کارآیی و امکانات جدید شرکت سازنده قطعه می باشد.
- صرفه جویی در زمان: با استفاده از Driver Reviver دیگر زمان زیادی برای جستجوی تک تک درایورهای سیستم خود و قطعات مربوط به آن ، صرف نخواهید کرد. سیستم شما در طول زمان کارآیی خود نیازمند صدها آپدیت می باشد. Driver Reviver تمامی آنها را صرف چند دقیقه برای شما جمع آوری می کند.
- جلوگیری از استفاده نادرست یک درایور اشتباه: درایورها به مشخصات سیستم عامل و سخت افزارها وابسته هستند. این بدین معنی است که اولا باید تمامی درایورها با سیستم عامل شما سازگار باشند و دوما با مدل و نوع سخت افزار شما کاملا هماهنگ باشند. Driver Reviver به صورت خودکار بر این اساس کار می کند و شما از اینکه درایورها کاملا با نوع سخت افزار و سیستم شما هماهنگ هستند ، مطمئن خواهید بود.

- بدون نیاز به تخصص خاص و تنها با استفاده از اطلاعات اولیه کامیپوتری برای اسکن درایوها، دانلود و نصب درست آنها ، می توانید بالاترین کارآیی کامپیوتر را برای خود به ارمغان بیاورید.
- جستجوی درایور صحیح از شرکت مربوطه به صورت مستقیم: دیگر نیازی به پیدا کردن سی دی های نصب اریجینال یا صرف زمان برای جستجو در وب نخواهید داشت.
- کاهش خطر در مورد دانلود یک درایور معیوب یا حتی درایور جاسوسی: درایور اشتباه یا بدافزار می تواند باعث صدمه به سیستم و حتی سرقت اطلاعات شما شود.
- تنظیم نقطه بازیابی به شما این اطمینان را می دهد تا در صورت برخورد به مشکل در حین آپدیت، به سادگی تمامی تغییرات را به حالت اولیه برگردانید.
- پایگاه داده های عظیم که به صورت مستقیم از شرکت اصلی متصل است و دارای بیش از 10 میلیون درایور و نرم افزار برای بیش از 56000 شرکت سخت افزاری و نرم افزار است.
- رابط کاربری ساده و ابتکاری و کاربر پسند: کاربران مبتدی نیز می توانند به خوبی از نرم افزار استفاده کنند.
- نداشتن هیچ گونه تاثیر منفی بر روی کارآیی کامپیوتر.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Guitar Pro 6.1.1 r10791 Final - نرم افزار نت نویسی و تمرین گیتار

Posted: 04 Feb 2012 05:20 AM PST

Guitar Pro اولین و بهترین نرم افزاری است که برای ویرایش تبلچر (Tablature) برای گیتار، باس و دیگر سازهای موسیقی دارای پرده (فرت) از 4 تا 8 سیم ساخته شده است. استفاده از آن بسیار ساده بوده و فرمت فایل اختصاصی آن در بین گیتاریست های جهان به موفقیتی عظیم دست یافته است. هم اکنون این نرم افزار دارای قابلیت ویرایش برای بسیاری از ابزار موسیقی مانند پیانو یا درام می باشد و موتور قدرتمند تولید صدای واقع گرایانه و ابزار ابتکاری آن ، بهترین گزینه برای تمرین موسیقی دانان می باشد.
این نرم افزار موسیقی ، تمامی امکاناتی که گیتاریست ها به آن نیاز دارند را در اختیارشان قرار می دهد. ویرایش ، به تصویر کشیدن نت ها و اشتراک گذاری صفحات موسیقی برای اجرا و توسعه تکنیک های شما در نوازندگی گیتار ، از فواید این نرم افزار به حساب می آیند. از نمونه امکانات ضروری دیگر این نرم افزار می توان به تیونر، ابزار تصحیح گام ، مترونوم ، صفحه فرت گیتار و ... اشاره کرد.

در ذیل به برخی از امکانات Guitar Pro اشاره می کنیم :
- دستکاری حالت نمایش : با استفاده از Guitar Pro ، گزینه هایی برای تنظیم حالت صفحه نمایش افقی و عمودی وجود دارد. حالت های صفحه نمایش مختلف می توانند برای تمامی فضاهای کاری استفاده شوند. امکان تغییر این حالت ها در هر زمانی وجود داشته و تنظیمات صفحه را می توانید برای مشاهده بهتر سند ، تغییر دهید.
- نصب خودکار صفحه : Guitar Pro به صورت خودکار تنظیمات مکان عمودی را برای عناصر مختلف تغییر می دهد ، بنابراین ورودی شما سریع بارگذاری شده و خروجی آن شبیه کتاب های سرود منتشر شده می باشد.
- همگام سازی : Guitar Pro به صورت خودکار ، باره ها را اضافه می کند و همگام سازی بین ترک ها را فراهم می کند. این همگام سازی برای رندر صحیح و قدرتمند صدا ، نیاز بوده و همچنین نوعی آموزش نیز برای موسیقیدانان می باشد.
- ابزار خلاقانه : تمامی ابزارهای Guitar Pro به دقت به تنظیمات فعال ترک صوتی ، پیوند خورده اند. برای مثال اگر شما یک تیونر برای گیتار نیاز داشتید، این نرم افزار برای شما یک تیونر برای ترک صوتی خاص و منتخب را فراهم می کند. این گزینه باعث شده Guitar Pro یک نرم افزار ساده و در عین حال قدرتمند باشد.

ادامه مطلب / دانلود



تعداد بازدید از این مطلب: 1511
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود