دانلود پایان نامه مشتری مداری و اهمیت آن
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرزمین لاله ها و آدرس mortaza62.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 154
کل نظرات : 10

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :
دانلود پایان نامه مشتری مداری و اهمیت آن
 

 


دانلود پایان نامه مشتری مداری و اهمیت آن

Posted: 24 Mar 2014 12:06 PM PDT

 مشتری مداری ‎

 

عنوان پایان نامه:  مشتری مداری و اهمیت آن

قالب بندی :  PDF

قیمت :   رایگان

شرح مختصر :  : تحقیق با هدف آشنایی با مبانی و اصول و راهکارهای ارائه شده در خصوص مفهوم مشتری مداری انجام شده است. در دنیای رقابتی و بازارهای پیچیده داخلی و بین المللی امروز؛ سمت و سوی کلیه فعالیت های سازمان برای تامین نیازهای مشتریان و مخاطبان و کسب رضایت و اعتماد آنها می باشد. در بازار گسترده امروز موفقیت یا عدم موفقیت هر سازمانی به رفتار مشتری و مخاطب بستگی دارد. از طرفی می توان مشتری مداری را نوعی ارزش نهادن به انسان و تامین حوائح و نیازهای او می توان تعریف کرد. شناسایی مشتری و انواع آن ،اهمیت مشتری ،جلب رضایت مشتری، روش های مشتری مداری و مفاهیم مشتری مداری ،ارتقا سهم بازار و اثرات رضایت مشتری در کسب و کار ،شناسایی انتظارات مشتری ،شناسایی نیازهای مشتری و نیز هدف از این تحقیق نشان دادن اهمیت بالای مشتری مداری جهت رسیدن به سود بیشتر و حفظ و فاداری مشتری است. از خصوصیات انسان پویا در عصر رقابت، توانایی پیش بینی و برنامه ریزی است. به طوریکه بتوانند با برنامه ریزی برای تحقق اهداف از پیش تعیین شده گام بردارد و هر زمانی که لازم بود، در برنامه های خود تغییراتی را ایجاد کند و آمادگی انعطاف پذیری و هماهنگی با شرایط را داشته باشند. شما هم اگر می خواهید در بازار کار موفق باشید بهتر است همیشه در صدد تغییر برای جلب هرچه بیشتر مشتریان خود باشید .

فهرست :

چکیده

هدف از تحقیق

 ضرورت از انجام تحقیق

سوالات تحقیق

فصل دوم : ادبیات تحقیق

مقدمه

تاریخچه مشتری مداری

 تعریف مشتری

انواع مشتریان

انواع مشتریان از نظر میزان رضایت

گروه بندی مشتریان

اهمیت مشتری

نیاز مشتری

ویژگیهای مدیران مشتری مدار

ویژگیهای کارکنان مشتری مدار

شناسایی انتظارات مشتری

گام برای ایجاد تجربه بی نظیر برای مشتریان

گام طلایی برای جذب مشتری

 راه ساده برای نفوذ در قلب مشتری

چگونه وفاداری مشتریان را بدست می آوریم

چگونه رضایت مشتری را جلب کنیم؟

انتظارات مشتری

 مدیریت انتظارات مشتری

 نکته کلیدی در تهیه یک برنامه وفاداری موفق برای مشتریان

  عبارات منفی در خدمت رسانی مشتری

 راه برای جذب مشتری جدید

 درصورت شکایت مشتری چه اقدامی را انجام بدهیم؟

فصل سوم:روش شناسی تحقیق

انواع روشهای تحقیق

طبقه بندی تحقیقات بر مبنای هدف

تحقیقات بنیادی

تحقیقات کاربردی

تحقیق و توسعه

تحقیقات عملی

طبقه بندی تحقیقات بر مبنای ماهیت و روش

انواع تحقیقات توصیفی

روش تحقیق حاضر

فصل چهارم:نتیجه گیری و پیشنهادات

نتیجه گیری

پاسخ سوالات

پیشنهادات

فهرست منابع و مآخذ

این پایان نامه از طرف محمد زینال برای سایت پروژه دات کام ارسال شده



 پسورد: www.prozhe.com

 حجم فایل : ۷۳۵ کیلوبایت

دانلود پاورپوینت رفتار و فرهنگ سازمانی

Posted: 24 Mar 2014 11:41 AM PDT

 فرهنگ سازمانی ‎

 

عنوان پاورپوینت:  رفتار و فرهنگ سازمانی

قالب بندی :  پاورپوینت

قیمت :   رایگان

شرح مختصر :  : این مقاله بررسی اثرات متعادل کننده فرهنگ سازمانی بر روابط میان رفتار رهبری و تعهد سازمانی و میان تعهد سازمانی و رضایت شغلی و عملکرد در زمینه مالزیایی در سال ۲۰۰۸  است. در این مقاله داده‌ها از ۲۳۸ دانشجویان و محققان همکار نیمه وقت UM MBA مالزیایی جمع‌آوری شدند. داده‌ها در مورد فرهنگ سازمانی و رفتارهای رهبری پاسخ دهندگان و چگونگی اثرگذاری بر تعهد سازمانی، رضایت شغلی و عملکرد کارمند با استفاده از OCI، پرسشنامه رفتار رهبری، ACS، درجه‌بندی جهانی مجزا برای رضایت شغلی و پرسش‌نامه‌های عملکرد کلی جمع‌آوری شد. آمارهای توصیفی گزارش شدند و بعد از آنها، تحلیل عاملی، تحلیل پایایی، همبستگی پیرسون و آزمون فرضیه‌ها با استفاده از رگرسیون سلسله مراتبی، استفاده شد.  یافته ها: عموماً و با استثنائات کمی، مشخص شد که رفتار رهبری به طور قابل توجهی مرتبط با تعهد سازمانی می باشد و فرهنگ سازمانی نقش مهمی در متعادل‌سازی این رابطه ایفا می‌کرد.  مشخص شد که رفتار سازمانی به طور قابل توجهی مرتبط با رضایت شغلی می باشد ولی مرتبط با عملکرد کارمند نبود.  با این حال، تنها فرهنگ حمایتی بر رابطه میان تعهد و رضایت اثر گذار بود. عوامل و دلالت‌های محتمل برای مدیران بحث می‌شود.

فهرست :

فرهنگ

تعاریف فرهنگ

ویژگی های فرهنگ

مفهوم فرهنگ سازمانی

 تعاریف فرهنگ سازمانی

نکات مشترک بین تعاریف مختلف

 عواملی که در ایجاد فرهنگ نقش دارند

شیوه های آشنایی با فرهنگ سازمانی

لایه های فرهنگ سازمانی از نظر ادگار شاین

ویژگی فرهنگ سازمانی

انواع فرهنگ سازمانی از نظر رابینز

خرده فرهنگ چیست؟

فرهنگ سازمانی از نگاهی دیگر

مدیریت فرهنگ سازمانی

ارتباط فرهنگ با محیط و استراتژی سازمان

استراتژی فرهنگ سازمانی از نظر هریسون

نقش فرهنگ سازمانی

فرهنگ قوی سازمانی

نکاتی در مورد فرهنگ قوی سازمانی

آثار فرهنگ قوی سازمانی

نقش رهبری در فرهنگ سازمانی

 عملکرد شغلی چیست؟

منابع

این پاورپوینت از طرف شادی علینقی پور برای سایت پروژه دات کام ارسال شده



 پسورد: www.prozhe.com

 حجم فایل : ۳۳۴ کیلوبایت

دانلود مقاله بررسی نارضایتی شغلی کارکنان موسسات مالی خصوصی

Posted: 24 Mar 2014 11:23 AM PDT

 موسسات مالی خصوصی ‎

 

عنوان مقاله:  بررسی علل و اثرات نارضایتی شغلی کارکنان موسسات مالی خصوصی شده در ایران‎

قالب بندی :  PDF

قیمت :   رایگان

شرح مختصر :  در این تحقیق تاثیر عواملی از جمله سن، جنسیت، میزان تحصیلات ، سابقه ی کار، میزان درآمد ، سمت و رتبه ، ساعت کاری با رضایت مندی شغلی را مورد بررسی قرار میدهیم.داده های مورد استفاده در این تحقیق از مصاحبه ی ازاد  و ۳۰ پرسشنامه حاوی سوالات فردی و سوالاتی مربوط به فرضیه های پژوهش جمع آوری گردیده است. سپس تحقیق در مقاله های مرتبط و تجزیه وتحلیل جهت تایید فرضیه ها و ارتباط آنها با متغیر وابسته بعمل آمده است.هدف از تحقیق حاضر ، بررسی رابطه ی خصوصی سازی موسسات مالی ، فشارهای کاری، خشنودی شغلی و تمایل به ترک شغل در کارکنان موسسات مالی است. بررسی ها نشان میدهد که با انجام خصوصی سازی موسسات مالی فشارهای کاری بیشتر شده و این فشارهای کاری موجب کاهش خشنودی و رضایت شغلی گردیده و هرچه رضایت مندی کارکنان کاهش بیشتری یابد کارکنان تمایل بیشتری به ترک شغل و بازنشستگی پیش از موعد پیدا میکنند.

فهرست :

مقدمه

خصوصی سازی

خصوصی سازی در ایران

دلایل ناکامی خصوصی سازی

نارضایتی از کار

راهکارهای مناسب برای رسیدن به رضایت شغلی

نارضایتی شغلی در موسسات مالی پس از خصوصی سازی

نتیجه گیری و پیشنهاد ها

این مقاله از طرف سپیده شیخ اسلامخواه برای سایت پروژه دات کام ارسال شده



 پسورد: www.prozhe.com

 حجم فایل : ۲۷۴ کیلوبایت



تعداد بازدید از این مطلب: 5391
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود