دانلود SpyBot Search & Destroy 1.6.2.46
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرزمین لاله ها و آدرس mortaza62.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 154
کل نظرات : 10

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :
دانلود SpyBot Search & Destroy 1.6.2.46

P30world : دانلود SpyBot Search & Destroy 1.6.2.46 - نرم افزار شناسایی و حذف بدافزار ها +6 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود SpyBot Search & Destroy 1.6.2.46 - نرم افزار شناسایی و حذف بدافزار ها

Posted: 14 Dec 2013 04:04 AM PST

دانلود  SpyBot Search & Destroy

SpyBot Search & Destroy نرم افزاری برای شناسایی و حذف انواع بد اقزار ها بروی رایانه شخصی می باشد. Spyware این نوع ویروس ها به صورت مخفیانه تمامی عملیات در حال انجام شما مانند اطلاعات کارت های اعتباری و.. را تحت نظر داشته و آنها را بدون نیاز به مجوزی در یک مکان ذخیره و به مقصد مورد نظر ارسال می کند.
اگر منوبار جدیدی بروی مروگر خود مشاهده کرده اید که بدون اجازه قبلی نصب شده است و یا مرورگرتان ناگهان بسته می شود و یا حتی صفحه اول مروگرتان تغییر کرده است بدانید که کامپیوترتان در معرض آلوده شدن به یک بد افزار است و این نرم افزار کاربردی می توانید در این زمینه به شما کمک کند تا بتوانید آنها را شناسایی و از بین ببرید

برخی از قابلیت های نرم افزار SpyBot Search & Destroy 1.6.2.46 :
- قابلیت جدید Notifications جهت آگاه سازی در شناسایی بدافزار
- اسکن به منظور برطرف کردن مشکلات ناشی از Malware ها
- اسکن نرم افزار های آیفون
- امکان ایجاد سی دی بوت
- قابلیت بروزرسانی
- ابزار مدیریت Startup
- 
ابزار تعمیر System Registry
و...

 ادامه مطلب / دانلود


پک شماره 3 مجموعه عظیم مدل های آماده آرچ مدل تری دی مکس Archmodels Pack 3|سری 65 تا 102پک شماره 3 مجموعه عظیم مدل های آماده آرچ مدل تری دی مکس Archmodels Pack 3|سری 65 تا 102

پکیج شماره سه مجموعه مطرح مدل های آماده Archmodels از کمپانی مطرح Evermotion، کامل ترین کلکسیون Model و Object های آماده و با کیفیت، مخصوص نرم افزار 3DsMax و سایر نرم افزارهای سه بعدی از هم اکنون در اختیار علاقمندان در حوضه ی طراحی های سه بعدی و نرم افزارهای گرافیکی قرار گرفت.
شاید تریدی مکس کاری نباشد که نام سری محصولات Archmodels از کمپانی Evermotion را نشنیده باشد و با مدل ها و آبجکت های آماده تری دی مکس این شرکت کار نکرده باشد.
سایت P30World از پنج سال پیش برای اولین بار در ایران پکیج کاملی تحت عنوان "مجموعه مدل های آماده تری دی مکس Archmodels" که بسته ای ضروری برای تمام علاقمندان به تریدی مکس میباشد عرضه کرده و در دو پکیج مجزا سری های 1 تا 50 و 51 تا 64 را برای علاقمندان در عرصه ی طراحی های سه بعدی ارائه نموده بود، اکنون در سری سوم و در ادامه ی پکیج های اول و دوم به تکمیل سری مجموعه ی قدرتمند Evermotion Archmodels اقدام نموده ایم، بسته شماره 3 آرشیو کامل تمامی سری مدل ها و آبجکت های آماده Archmodels از شماره ی 65 تا 102 میباشد.
"مجموعه مدل های آماده تری دی مکس Archmodels پک 3" شامل بیش از 35 گیگابایت مدل و آبجکت آماده و موضوعی بسیار با کیفیت، طراحی شده از کمپانی Archmodels که از سوی سایت پی سی ورلد به صورت کلکسیون کامل و جامع و با قیمتی استثنایی عرضه می شود.
اما شرکت Evermotion در کنار ساخت و عرضه ی مدل های آماده برای نرم افزارهای سه بعدی، مجموعه های آموزشی بسیار حرفه ای و قدرتمندی نیز ارائه میکند که برای افراد حرفه ای در این زمینه بسیار مفید، قابل استفاده و در عین حال هیجان انگیز میباشد.
ما تصمیم گرفتیم که در پکیج شماره سه از مجموعه مطرح مدلهای آماده (که شامل سری کامل Evermotion Archmodels Vol.065 الی Evermotion Archmodels Vol.102 میباشد) یکی از بهترین و قدرتمندترین مجموعه آموزشی های عرضه شده توسط کمپانی Evermotion را نیز در این مجموعه برای علاقمندان بگنجانیم، این مجموعه آموزشی که توسط شرکت Evermotion عرضه شده است در بازاهای جهانی به قیمت 120 یورو به فروش میرسد که ما آن را به عنوان هدیه در پکیج شماره سه مجموعه مطرح مدل های آماده Archmodels برای علاقمندان قرار داده ایم.
این مجموعه آموزشی فوق العاده از شرکت Evermotion به نام The Secret Training Book میباشد، در این مجموعه آموزشی که میتوان گفت یکی از بهترین مجموعه آموزش های این شرکت است، حاوی رازهای بسیار مهم که برای حرفه ای شدن لازم است می باشد. در این مجموعه شما با نحوه ساخت 3 صحنه رویایی با استفاده از مدل ها و آبجکت های مخصوص نرم افزارهای 3DsMax و سایر نرم افزارهای گرافیکی آشنا میشوید، این مجموعه همانطور که از نامش پیداست (The Secret Training Book) شامل بیش از 150 صفحه کتاب الکترونیکی با فرمت فلش می باشد که قابلیت کنترل صفحات به صورت دینامیک را دارد، همچنین در درون صفحات این کتاب الکترونیکی در کنار توضیحاتی که به زبان ساده انگلیسی نوشته شده است مجموعه ای از تصاویر و فیلم های آموزشی برای درک بهتر و یادگیری آسان تر نیز گنجانده شده است که ارزش، اعتبار و سطح این مجموعه آموزشی را بسیار بالاتر برده است. 80 صفحه از این مجموعه آموزشی شامل تکنیکهای مدلسازی، تکسچرینگ، UV Maping، پیش تولید در Photoshop، نورپردازی، و متریال دهی می باشد.

توضیحات مختصر درباره ی این مجموعه :
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif بیش از 35 گیگابایت انواع سورس متنوع، گوناگون و با کیفیت شامل : مدل، آبجکت، تکستچر و VRay برای استفاده در نرم افزار تریدی مکس و سایر نرم افزارهای گرافیکی و مدل سازی.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif آرشیو کامل Archmodels سری 65 تا 102 از شرکت Evermotion.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif تنوع موضوعی بی نظیر مدل های آماده که تمامی نیازهای تریدی مکس کاران و طراحان را یکجا رفع می نماید.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif همراه با مجموعه آموزشی قدرتمند Evermotion The Secret Training Book  که شامل تکنیکهای مدلسازی، تکسچرینگ، UV Maping، پیش تولید در Photoshop، نورپردازی، و متریال دهی می باشد.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif به همراه نسخه نهایی و کاملا اکتیو شده DVD نرم افزار Autodesk 3DS Max 2014 - 64Bit.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif در قالب 12 دی وی دی ( 10 دی وی دی چهار گیگ و دو دی وی دی 9 گیگ )
نکته : قیمت واقعی این پکیج در بازار جهانی بیش از 7000 یورو است !

 توضیحات بیشتر ...

قیمت : 28500 تومان
پکیج 12 دی وی دی
(شامل 10 دی وی دی 4 گیگ و 2 دی وی دی 9 گیگ)
خرید اینترنتی 
ارسال به همه نقاط ایران و دریافت وجه سفارش در محل 


دانلود Aiseesoft Multimedia Software Toolkit Platinum 7.2.8 - مجموعه نرم افزارهای مدیریت فایل های صوتی و ویدیویی

Posted: 14 Dec 2013 03:59 AM PST

 Aiseesoft Multimedia Software Ultimate مجموعه ای کامل از 9 نرم افزار قدرتمند شامل Rip کننده ویدئو ، تبدیل کننده انواع ویدئو ، کپی دی وی دی ، ساخت اسلایدشو ، انتقال فایل ها به iPod ، ساخت زنگ گوشی iPhone ، رایت فایل های MP3 روی دی وی دی یا سی دی ، تبدیل کننده صوت و دانلود کننده ویدئوهای یوتیوب می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید ویدئوهای دی وی دی خود را به انواع مختلف فایل های صوتی و تصویری تبدیل کنید. امکانات ویرایشی قدرتمندی مانند قرار دادن افکت روی ویدئو ، ذخیره ویدئو کلیپ ها ، برش ناحیه اجرای ویدئو ، اضافه کردن واترمارک ، ترکیب ویدئوها به یکدیگر و... از نمونه امکانات نرم افزار است.

امکانات نرم افزار Aiseesoft Multimedia Software Toolkit Platinum 7.2.8 :
- Rip کردن هر نوع DVD با استفاده از تکنولوژی قدرتمند به انواع فرمت های صوتی و تصویری به همراه امکان حذف محافظ کپی رایت.
- امکان کپی ویدئوی DVD-5 به فرمت DVD-5، کپی DVD-9 به DVD-9 و فشرده سازی ویدئوی DVD-9 به فرمت DVD-5 و همچنین کپی دیسک های دی وی دی به پوشه دی وی دی یا فایل های ایمیج ISO و رایت آنها روی دیسک های دی وی دی.
- با استفاده از MP3 to DVD Burner می توانید به سادگی فایل های MP3 خود را با کیفیت بالا روی DVD یا CD بریزید.
- تبدیل انواع ویدئو به فرمت های صوتی و تصویری مختلف.
- امکانات ویرایشی قدرتمندی مانند تدوین ، ترکیب یا قرار دادن واترمارک روی ویدئو.
- ساخت زنگ گوشی iPhone از فیلم ها ، موزیک یا DVD و انتقال مستقیم روی iPhone.
- انتقال فایل هایی مانند ویدئو ، موزیک یا عکس بین iPad، iPhone، iPod و کامپیوتر.
- با استفاده از Slideshow Maker می توانید از ویدئوها و عکس های خانوادگی خود اسلایدشوهای زیبایی خلق کنید.
- با استفاده از ابزار YouTube Downloader می توانید به راحتی فیلم ها و کلیپ های تلویزیونی محبوب خود را به صورت رایگان از یوتیوب دانلود کنید.
- سازگاری با ویندوز 8
و...

 ادامه مطلب / دانلود


دانلود Emurasoft EmEditor Professional 14.0 - نرم افزار ویرایش متن و کدهای برنامه نویسی

Posted: 14 Dec 2013 03:54 AM PST

EmEditor Professional یک ویرایشگر متن قدرتمند برای برنامه نویسان ، سازندگان وب سایت و کاربران عادی می باشد که با پشتیبانی از Unicode توانسته خود را به یکی از بهترین نرم افزارهای ویرایش گر متن تبدیل کند. شما امکاناتی مانند جستجو ، جایگزینی ، کدنویسی با امکان تشخیص خودکار ، سایه روشن کردن لینک ها و آدرس های ایمیل ، دکمه های قابل تنظیم مختلف برای فونت ، رنگ ، منو و... را با این نرم افزار در اختیار خواهید داشت. همچنین برای هر زبان می توانید تنظیمات مختلف و مجزایی را تهیه کنید. EmEditor Professional برای ویرایش فایل های HTML ، PHP ، JSP و XML بسیار مفید است. وقتی شما از یک مرورگر وب به عنوان نرم افزار خارجی استفاده می کنید می توانید فایل های HTML را در حین ویرایش مشاهده کنید.
سایه روشن کردن گرامرهای ASP, C #, C, CSS, HTML, Java, javascript, JSP, Pascal (Delphi), Perl, Python, PHP, SQL, VBScript و دیگر زبان های برنامه نویسی ، عملکردهای مانند Drag & Drop ، باز کردن فایل هایی با حجم بالاتر از 248 گیگابایت ، قابلیت اتصال به نرم افزارهای خارجی و... از ویژگی های مهم نرم افزار EmEditor Professional می باشند.

سایر ویژگی های نرم افزار Emurasoft EmEditor Professional 14.0 :
- باز کردن فایل هایی تا حجم 248 گیگابایت.
- ویرایش فایل های دوتایی.
- بهینه سازی جستجو و جایگزینی.
- پلاگین های طراحی بهینه شده.
- قابلیت نمایش پنل عملکردها.
- بهینه سازی سرعت.
- حرکت افقی داده های گرافیکی با چرخ موس.
- پشتیبانی از Drag & Drop.
- تخصیص یک پوشه در تنظیمات نرم افزار.
- وارد کردن فایل های INI در رجیستری.
- Unicode.
- سایه روشن کردن زبان های ASP, C, CSS, HTML, javascript, JSP, Pascal, Perl, Python, PHP, SQL.VBScript و...
- رابط کاربری زیبا.
- تولبار با قابلیت دستکاری.

 ادامه مطلب / دانلود


دانلود TemplateToaster Professional 4.1.0.5621 - نرم افزار طراحی قالب وردپرس و وب سایت های اینترنتی

Posted: 14 Dec 2013 03:50 AM PST

 TemplateToaster Professional نرم افزاری به منظور ساخت قالب های بسیار جذاب WordPress بوده که به تازگی منتشر شده و توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. همچنین علاوه بر وردپرس میتوانید قالب طراحی شده را برای سیستم های دیگر نیز ذخیره کنید .در واقع این نرم افزار با ابزار و امکانات آماده خود به کمک کسانی که به تازگی طراحی را  شروع کرده اند آمده است. 

برخی از ویژگی های نرم افزار TemplateToaster Professional 4.1.0.5621 :
- امکان طراحی قالب های WordPress ،Joomla،Joomla 
- دارا بودن ابزار و قالب های آماده
- قابلیت Responsive Web Design به منظور نمایش صحیح قالب در دستگاه های مختلف
- پشتیبانی از مروگر های Internet Explorer 7, 8, 9, 10, Firefox, Chrome, Opera, Safari و...
- پشتیبانی از CMS
- 
ویرایشگر WYSIWYG 
- امکان Drag & Drop در حین ساخت وب سایت
- امکان ساخت منوی های مختلف
و...

 ادامه مطلب / دانلود


دانلود Auslogics Disk Defrag Pro 4.3.3.0 - نرم افزار یکپارچه سازی اطلاعات هارد دیسک

Posted: 14 Dec 2013 03:47 AM PST

 Auslogics Disk Defrag Pro نرم افزاری برای یکپارچه سازی اطلاعات روی هارد دیسک می باشد که با استفاده از آن می توانید به بالاترین کارآیی هارد دیسک خود دست پیدا کنید. الگوریتم های بهینه شده و جدید این نرم افزار و تکنولوژی یکپارچه سازی "زمان Boot" ویندوز، از مهمترین ویزگی های آن می باشد. Auslogics Disk Defrag Pro می تواند انواع سیستم های پرونده مانند MFT, pagefile, hiberfil و... را با استفاده از 4 الگوریتم مختلف، دفرگ کند. این نرم افزار نه تنها می تواند اطلاعات روی هارد دیسک را یکپارچه سازی کند ، بلکه از چندپارگی های بعدی نیز جلوگیری خواهد کرد.استفاده از الگوریتم های ویژه برای درایوهای فعال SSD و VSS ، گزارش جزئیات و نمایش جداول کارآیی ، از دیگر ویژگی های Auslogics Disk Defrag Pro می باشد.

امکانات نرم افزار Auslogics Disk Defrag Pro 4.3.3.0 :
- افزایش کارآیی سیستم: با استفاده از Auslogics Disk Defrag Pro می توانید سرعت دسترسی به فایل ها را افزایش دهید. این به معنی افزایش سرعت سیستم می باشد.
- الگوریتم های هوشمند یکپارچه سازی: 4 الگوریتم مختلف یکپارچه سازی برای جایگزینی هوشمند فایل ها ، می تواند بیشینه (ماکزیمم) سرعت را به صورت دائمی برای کامپیوتر شما فراهم کند.
- یکپارچه سازی زمان Boot: شما می توانید تمامی فایل ها ، شامل فایل های سیستمی که به صورت عادی توسط ویندوز قفل هستند را به صورت منفرد دفرگ کنید.
- جلوگیری از چند پارگی فایل هایی که در آینده روی هارد اضافه می شوند.
- پاک سازی دیسک ها و بررسی آنها: برای اجرای سریعتر و ایمن تر عملیات یکپارچه سازی، شما می توانید برنامه ای برای پاک سازی فایل های موقت و بررسی مشکلات دیسک ها ، تنظیم کنید.
- جداول کارآیی: Auslogics Disk Defrag Pro گزارش های دقیق و جداولی برای بررسی وضعیت افزیش سرعت و بهینه سازی هارد دیسک ، آماده می کند.
- Wizard برای اجرای عملیات دفرگ ، تا بهترین روش یکپارچه سازی را برای کامپیتور خود انتخاب کنید.
- مدیریت منابع: استفاده کم از منابع سیستم در حین اجرای عملیات و یا برداشتن هر گونه محدودیت برای افزایش سرعت یکپارچه سازی ، از دیگر امکانات Auslogics Disk Defrag Pro می باشد.

 ادامه مطلب / دانلود


دانلود Supremo Remote Desktop 2.1.0.230 Final - نرم افزار ریموت دسکتاپ یا کنترل از راه دور کامپیوتر

Posted: 14 Dec 2013 03:44 AM PST

Supremo Remote Desktop نرم افزاری که این قابلیت را به کاربران می دهد تا به راحتی کامپیوتر دیگری را از راه دور  کنترل کنند. این ابزار کاربردی از اینترنت جهت اتصال و کنترل دستگاه های دیگر استفاده می کند که این عمل را بدون نیاز به تغییر در دیوارآتش ، تنظیمات روتر انجام خواهد داد. به کمک این نرم افزار ، میتوانید از منزل به کامیپوتر خود در دفتر یا محل کار خود دسترسی داشته باشید یا مشکلات کامپیوتری دوستان و یا حتی مشتریان خود را از راه دور حل کنید .
نرم افزار Supremo Remote Desktop از سیستم مجتمع رمزنگاری و SSL پشتیبانی می کند که این امکان باعث افزایش اعتماد کاربران به آن شده است.

برخی از قابلیت های نرم افزار Supremo Remote Desktop 2.1.0.230 Final :
- کم حجم و استفاده آسان
- بودن نیاز به پیکربندی تنظیمات  دیوارآتش و روتر
- امکان اتصال چندین ارتباط
- امنیت و محافظت کامل
- امکان انتقال فایل و فولدر
- امکان چت به صورت صوتی و نوشتاری
و...

 ادامه مطلب / دانلود


دانلود 3D-Coat 4.0.11 - نرم افزار خلق و طراحی تصاویر 3 بعدی

Posted: 14 Dec 2013 03:39 AM PST

3D-Coat نام نرم افزاری قدرتمند برای طراحی کاراکترها و خلق شخصیت های سه بعدی و دو بعدی می باشد. این نرم افزار قدرتمند با ابزار پیشرفته موجود در خود به کاربران توانایی ساخت تصاویر سه بعدی در محیط های مختلف را می دهد. توانایی بالا در طراحی و لایه بندی های مجزا از هم بر روی تصویر و رنگ از برتری های این نرم افزار محسوب می شود. در این نسخه از نرم افزار تغییراتی و امکاناتی فراوانی به آن اضافه شده است.

برخی از ویژگی های جدید نرم افزار 3D-Coat 4.0.11 :
- تغییر در محیط کاربری نرم افزار 
- حالت طراحی Spline 
- قابلیت ساخت و طراحی شخصیت های مجازی سه بعدی
- افزایش سرعت کارایی نرم افزار 
- قابلیت استفاده شخصیت های خلق شده در بازی ها ، فیلم ها ، انیمیشن های سه بعدی و ...
- ده ها هزار ابزار و Option های جدید
- ابزار بخصوصی به منظور مدلسازی نمونه اولیه پروژه
- قدرت بالا در پردازش تصاویر به صورت لحظه ای
- کنترل ابزارها و پروژه در هنگام طراحی با استفاده از رابط کاربری مناسب
و ... .

 ادامه مطلب / دانلود



تعداد بازدید از این مطلب: 999
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود