دانلود مقاله فنون برخورد مناسب با مشتری در بازاری...
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرزمین لاله ها و آدرس mortaza62.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 154
کل نظرات : 10

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :
دانلود مقاله فنون برخورد مناسب با مشتری در بازاری...

دانلود مقاله فنون برخورد مناسب با مشتری در بازاریابی

Posted: 15 Dec 2013 01:28 PM PST

بازاریابی

 

عنوان مقاله:  فنون برخورد مناسب با مشتری در بازاریابی

 قالب بندی :   Word

قیمت :   رایگان

شرح مختصر : در این مقاله مشتری، اهمیت مشتری، برخورد با مشتری، منافع دریافتی مشتری، انتظارات مشتری و رویکرد سازمان به مشتری مورد بررسی قرار می گیرد. موضوع «برخورد با مشتری» یک موضوع کاملا ًمهم است؛ چون به بیانی، محوری ترین مورد، در طول و عرض برنامه های بازاریابی نیز مقوله ای به نام «مشتری» است. رمز موفقیت بازاریابان بزرگ، کیفیت رفتار آنها با مشتری است. یکی از تعاریف بازاریابی می تواند «هنر جلب رضایت مشتری برای انتخاب، خرید و تکرار خرید یک کالا یا خدمت» باشد.در عرصه بازارهای رقابتی امروز که بیش از پیش حق انتخاب و چانه زنی و قدرت تصمیم گیری مشتریان برای خرید و انتخاب خدمت و کالا افزایش یافته و این افزایش سیر صعودی نیز دارد باید برخورد مناسب با مشتری و حفظ مشتری را در الویت قرار دهیم و برای حفظ موقعیت شرکت و یا بازار خود هر روز بیشتر از قبل بر آگاهی خود در مورد مشتریان و علایق آنها بیافزاییم.تا علاوه بر داشتن مشتریان وفادار و مناسب ، بتوانیم آنها را در این بازارهای رقابتی حفظ کنیم.  مسئلۀ اصلی که می بایست بر روی آن تمرکز کنیم، این است: «چگونه می توانیم با مشتریان برخورد مناسبی داشته باشیم؟ به طوری که بتوانیم به نتایج مورد دلخواه دست یابیم».

فهرست:

چکیده

مقدمه

 چگونه می توانیم با مشتریان برخورد مناسبی داشته باشیم؟

شخصیت مناسب

شناخت مناسب

خدمت مناسب

رفتار مناسب

همیشه حق را با مشتری بدانیم

منافع دریافتی  از سوی مشتریان

 انتظارات مشتری

مشتری راضی – ناراضی – خشنود

 ارزش و استراتژی اثر بخش

ارتباط مفید با مشتریان

موارد مهم در ارتباط تلفنی

چند نکته درباره‌ی نحوه برخورد با مشتریان ناراضی

موضوع شخصی در میان نیست

آدم عصبانی چه می خواهد؟

چه باید کرد؟

چگونه مشتری را آرام کنیم؟

نتیجه گیری

این مقاله از طرف زهرا نوری برای سایت پروژه دات کام ارسال شده

 



 پسورد: www.prozhe.com

 حجم فایل : ۵۱ کیلوبایت

دانلود پروژه اصول بازاریابی لاک غلط گیر

Posted: 15 Dec 2013 01:17 PM PST

بازاریابی

 

عنوان پروژه :  اصول بازاریابی لاک غلط گیر

 قالب بندی :   PDF

قیمت :   رایگان

شرح مختصر : اولین لاک غلط گیر در سال ۱۹۵۱ توسط خانم بت گراهام   ابداع شد . او یک ماشین نویس بود و با استفاده از یک مخلوط کن آشپزخانه و رنگ، لعابی برای غلط گیری به نام Mistake Out تولید کرد و آن را در قوطی های سبز کوچک عرضه کرد (شکل ۱) . این نوع از غلط گیر از یک محفظه برای نگهداری لاک سفید رنگ و یک قلم مو یا اسفنج مثلثی برای غلط گیری از کاغذ تشکیل می شود . در سال ۱۹۵۶ او با استخدام کارگران و کار شبانه در آشپزخانه و آخر هفته ها تولید خانگی خود را گسترش داد و شرکت Mistake Out را در خانه خود تاسیس کرد و با گسترش کار خود از آشپزخانه به تولید دسته ای، تولید را افزایش داد . او به خاطر عدم موفقیت در تصحیح برخی غلط های نوشتاری از کار ماشین نویسی در بانک ها برکنار شد و به همین دلیل نام Mistake Out را برای شرکت انتخاب کرد  و به گسترش شرکت روی آورد . او پیشنهاد تولید اختراع خود را به شرکت IBM داد ولی پذیرفته نشد . او تا سال ۱۹۶۸ برای مدت ۱۷ سال به تولید خانگی ادامه داد و محصول خود را با تغییر نام به Liquid Paper به فروش رساند . در ۱۹۶۸ محصول به سوددهی رسید و در سال ۱۹۷۹ شرکت Liquid Paper با حق اختراع به مبلغ ۴۷٫۵ میلیون دلار به شرکت ژیلت (Gillette Corporation) فروخته شد . این محصول در سال ۱۹۸۰ به علت نگرانی از ایجاد سرطان و مسمومیت به خاطر استفاده از تینر مورد بررسی قرار گرفت و سرانجام مواد سرطانزا توسط شرکت ژیلت از فرمول تولید حذف شد . در سال ۲۰۰۰ Liquid Paper به شرکت Newell Rubbermaid پیوست . هنوز در برخی از نقاط جهان Liquid Paper به تصدیق و به یاد آوری یک برند لوازم التحریر به نام Papermate کمک می کند .

فهرست:

محصول

تاریخچه پیدایش و گسترش لاک غلط گیر

انواع محصول

اطلاعات و منابع

ساز وکار خاص بازار

نتایج و بررسی اطلاعات

رفتار مشتری

ویژگی ها

بررسی بازارهای تجاریBB

بررسی رقبا

نگاه فروشندگان

مقایسه برندها

سی-کلاس(سی.کی.اس)

یونی

پریت

استدلر

جمع بندی

رتبه بندی رقبا

بررسی فرصت‌ها و تهدیدها

فرصت‌ها

تهدیدها

بیانیه مأموریت

بررسی تفصیلی مشتریان

عوامل مؤثر در مصرفکنندگان

فرهنگی

اجتماعی

عوامل شخصی

روانی

فرآیند تصمیمگیری خریدار

بررسی بازارهای تجاری

نرخ و عادات خرید

طبقه بندی مشتریان و مصرف کنندگان

بخش بندی و بررسی جذابیتهای هر بازار

بخش های بازار

انتخاب بازار هدف

برآورد حجم بازار

فاز سوم

تعیین جایگاه هدف در بازار لاک غلط گیر

نقشه ادراکی لاک غلط گیر

استراژی های تعیین جایگاه هدف

برنامه ریزی آمیخته بازاریابی برای لاک غلط گیر . محصول

سطوح محصول

طبقه بندی محصول (مصرفی و صنعتی)

تصمیم گیری درباره محصول

ویژگی های محصول

آمیخته (سبد) محصول و خط محصول

نام و نشان تجاری (برند)

بسته بندی

توسعه محصول جدید (NPD)

برنامه ریزی آمیخته بازاریابی برای لاک غلط گیر. قیمت

عوامل درونی موثر در تصمیم قیمت گذاری

عوامل خارجی موثر در قیمت گذاری

عوامل محیطی موثر در قیمت گذاری

رویکرد های عمومی قیمت گذاری

استراتژی های قیمت گذاری محصول جدید

استراتژی های تعدیل قیمت

حداکثر قیمت رزرو (MRP)

حداکثر مطلوبیت برای خرید (MWB)

برنامه ریزی آمیخته بازاریابی برای لاک غلط گیر. تبلیغ و ترویج

اهمیت نسبی ابزارهای تبلیغ و ترویج

استراتژی تبلیغ و ترویج

تبلیغات

تصمیم گیری در مورد رسانه های تبلیغ

برنامه ریزی آمیخته بازاریابی برای لاک غلط گیر. توزیع

شبکه توزیع

انتخاب شیوه توزیع

استراتژی توزیع

پیوست

.پرسشنامه مصرف کنندگان

.پرسشنامه فروشندگان سطح شهر

.پرسشنامه فروشندگان بازار سنتی (عمده فروشان)

این پروژه از طرف محمد مهدی دبیران برای سایت پروژه دات کام ارسال شده



 پسورد: www.prozhe.com

 حجم فایل : ۲,۶۷۳ کیلوبایت



تعداد بازدید از این مطلب: 1238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود