P30world : دانلود Avira Internet Security
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرزمین لاله ها و آدرس mortaza62.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 154
کل نظرات : 10

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :
P30world : دانلود Avira Internet Security

P30world : دانلود Avira Internet Security 2014 14.0.1.759 - نسخه جدید اینترنت سکوریتی ( آنتی ویروس + دیوار آتش ) محبوب آویرا +4 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود Avira Internet Security 2014 14.0.1.759 - نسخه جدید اینترنت سکوریتی ( آنتی ویروس + دیوار آتش ) محبوب آویرا

Posted: 09 Dec 2013 12:36 AM PST

دانلود Avira Internet Security

Avira Internet Security یکی از بهترین نرم افزارها در جهت حفاظت شما در اینترنت و تامین امنیت سیستم شماست. امروزه نرم افزار های بسیاری در زمینه امنیت کامپیوترها در بازار وجود دارند ولی به تعداد کمی از آنها میتوان اعتماد کرد. یکی از نرم افزار های مورد اعتماد بسیاری از کاربران ، محصولات شرکت Avira است. این شرکت دارای نرم افزارهای بسیاری در زمینه امنیت است ، و امروز ما در سایت P30World یکی از این محصولات را برای شما آماده کرده ایم. نرم افزار Avira Internet Security 2014 کامپیوتر شما را در برابر بسیاری از حملات محافظت میکند. از جمله امکانات این نرم افزار دارا بودن firewall, antivirus, antispyware, antitroyan, scanner-mail و anti-phishing module میباشد. فایروال وظیفه محافظت سیستم شما در برابر حملات اینترنتی را داراست. آنتی ویروس هم سیستم شما را در برابر ویروس ها محافظت میکند. همچنین به کمک این نرم افزار شما میتوانید سیستم خود را در مقابل فرزندان خود کنترل کنید و آنها را از دیدن چیزهایی که مناسب سن ایشان نیست منع کنید.

امکانات نرم افزار Avira Internet Security 2014 14.0.1.759 :
- یک آنتی ویروس قدرتمند در مقابل تمامی ویروس ها.
- محافظت از سیستم شما از هر نوع حمله و بدافزار اینترنتی.
- دارای ایمیل اسکنر قدرتمند.
- دارای Webguard و گشت و گذار با امنیت در اینترنت.
- دارای امکانات Backup و Recovery سیستم.
- پشتیبانی از نوت بوک ها.
- دارای Parental Control و سیستم محافظت از کودکان.
- دارای اسکنر قدرتمند و پر سرعت.
- افزایش توان دفاعی در اینترنت مانند دفاع در برابر حملات و ایمیل های اسپم و...
- کنترل ترافیک اینترنتی.
- نصب بسیار آسان.
- بلاک کردن نرم افزار های مشکوک در سیستم.
- دارای سیستم مانیتورینگ.
- دارای سیستم قرنطینه کردن برای ویروس های شناخته نشده.
- قابلیت همخوانی با UAC در ویندوز های جدید.

 ادامه مطلب / دانلود


پک شماره 3 مجموعه عظیم مدل های آماده آرچ مدل تری دی مکس Archmodels Pack 3|سری 65 تا 102پک شماره 3 مجموعه عظیم مدل های آماده آرچ مدل تری دی مکس Archmodels Pack 3|سری 65 تا 102

پکیج شماره سه مجموعه مطرح مدل های آماده Archmodels از کمپانی مطرح Evermotion، کامل ترین کلکسیون Model و Object های آماده و با کیفیت، مخصوص نرم افزار 3DsMax و سایر نرم افزارهای سه بعدی از هم اکنون در اختیار علاقمندان در حوضه ی طراحی های سه بعدی و نرم افزارهای گرافیکی قرار گرفت.
شاید تریدی مکس کاری نباشد که نام سری محصولات Archmodels از کمپانی Evermotion را نشنیده باشد و با مدل ها و آبجکت های آماده تری دی مکس این شرکت کار نکرده باشد.
سایت P30World از پنج سال پیش برای اولین بار در ایران پکیج کاملی تحت عنوان "مجموعه مدل های آماده تری دی مکس Archmodels" که بسته ای ضروری برای تمام علاقمندان به تریدی مکس میباشد عرضه کرده و در دو پکیج مجزا سری های 1 تا 50 و 51 تا 64 را برای علاقمندان در عرصه ی طراحی های سه بعدی ارائه نموده بود، اکنون در سری سوم و در ادامه ی پکیج های اول و دوم به تکمیل سری مجموعه ی قدرتمند Evermotion Archmodels اقدام نموده ایم، بسته شماره 3 آرشیو کامل تمامی سری مدل ها و آبجکت های آماده Archmodels از شماره ی 65 تا 102 میباشد.
"مجموعه مدل های آماده تری دی مکس Archmodels پک 3" شامل بیش از 35 گیگابایت مدل و آبجکت آماده و موضوعی بسیار با کیفیت، طراحی شده از کمپانی Archmodels که از سوی سایت پی سی ورلد به صورت کلکسیون کامل و جامع و با قیمتی استثنایی عرضه می شود.
اما شرکت Evermotion در کنار ساخت و عرضه ی مدل های آماده برای نرم افزارهای سه بعدی، مجموعه های آموزشی بسیار حرفه ای و قدرتمندی نیز ارائه میکند که برای افراد حرفه ای در این زمینه بسیار مفید، قابل استفاده و در عین حال هیجان انگیز میباشد.
ما تصمیم گرفتیم که در پکیج شماره سه از مجموعه مطرح مدلهای آماده (که شامل سری کامل Evermotion Archmodels Vol.065 الی Evermotion Archmodels Vol.102 میباشد) یکی از بهترین و قدرتمندترین مجموعه آموزشی های عرضه شده توسط کمپانی Evermotion را نیز در این مجموعه برای علاقمندان بگنجانیم، این مجموعه آموزشی که توسط شرکت Evermotion عرضه شده است در بازاهای جهانی به قیمت 120 یورو به فروش میرسد که ما آن را به عنوان هدیه در پکیج شماره سه مجموعه مطرح مدل های آماده Archmodels برای علاقمندان قرار داده ایم.
این مجموعه آموزشی فوق العاده از شرکت Evermotion به نام The Secret Training Book میباشد، در این مجموعه آموزشی که میتوان گفت یکی از بهترین مجموعه آموزش های این شرکت است، حاوی رازهای بسیار مهم که برای حرفه ای شدن لازم است می باشد. در این مجموعه شما با نحوه ساخت 3 صحنه رویایی با استفاده از مدل ها و آبجکت های مخصوص نرم افزارهای 3DsMax و سایر نرم افزارهای گرافیکی آشنا میشوید، این مجموعه همانطور که از نامش پیداست (The Secret Training Book) شامل بیش از 150 صفحه کتاب الکترونیکی با فرمت فلش می باشد که قابلیت کنترل صفحات به صورت دینامیک را دارد، همچنین در درون صفحات این کتاب الکترونیکی در کنار توضیحاتی که به زبان ساده انگلیسی نوشته شده است مجموعه ای از تصاویر و فیلم های آموزشی برای درک بهتر و یادگیری آسان تر نیز گنجانده شده است که ارزش، اعتبار و سطح این مجموعه آموزشی را بسیار بالاتر برده است. 80 صفحه از این مجموعه آموزشی شامل تکنیکهای مدلسازی، تکسچرینگ، UV Maping، پیش تولید در Photoshop، نورپردازی، و متریال دهی می باشد.

توضیحات مختصر درباره ی این مجموعه :
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif بیش از 35 گیگابایت انواع سورس متنوع، گوناگون و با کیفیت شامل : مدل، آبجکت، تکستچر و VRay برای استفاده در نرم افزار تریدی مکس و سایر نرم افزارهای گرافیکی و مدل سازی.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif آرشیو کامل Archmodels سری 65 تا 102 از شرکت Evermotion.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif تنوع موضوعی بی نظیر مدل های آماده که تمامی نیازهای تریدی مکس کاران و طراحان را یکجا رفع می نماید.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif همراه با مجموعه آموزشی قدرتمند Evermotion The Secret Training Book  که شامل تکنیکهای مدلسازی، تکسچرینگ، UV Maping، پیش تولید در Photoshop، نورپردازی، و متریال دهی می باشد.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif به همراه نسخه نهایی و کاملا اکتیو شده DVD نرم افزار Autodesk 3DS Max 2014 - 64Bit.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif در قالب 12 دی وی دی ( 10 دی وی دی چهار گیگ و دو دی وی دی 9 گیگ )
نکته : قیمت واقعی این پکیج در بازار جهانی بیش از 7000 یورو است !

 توضیحات بیشتر ...

قیمت : 28500 تومان
پکیج 12 دی وی دی
(شامل 10 دی وی دی 4 گیگ و 2 دی وی دی 9 گیگ)
خرید اینترنتی 
ارسال به همه نقاط ایران و دریافت وجه سفارش در محل 


دانلود Opera 18.0.1284.63 Final - نرم افزار مرورگر اینترنت اپرا

Posted: 09 Dec 2013 12:33 AM PST

دانلود Opera

نرم افزار Opera یک نرم افزار مرورگر وب بسیار قدرتمند و پیشرفته است که به عنوان یک ابزار اینترنتی بسیار قوی در سطح جهانی به حساب می آید. این نرم افزار دارای قابلیت های بسیاری نظیر مسدود کردن پاپ آپ ، جست و جو های یکپارچه ، برنامه هایی برای پست الکترونیکی ، پشتیبانی از RSS و چت های IRC می باشد. این برنامه به شما این امکان را می دهد تا گشت و گذار در وب را به گونه ای جدید و سرگرم کننده تجربه کنید وبرای شما یک گشت و گذار امن تر ، سریع تر و آسان تر را در اینترنت فراهم خواهد آورد. محیط این برنامه به گونه ای است که می توانید تنظیمات مختلفی را بر روی شکل ظاهری آن انجام دهید تا با سرعت بیشتری نیز به سایت های دلخواه خود دسترسی داشته باشید. نرم افزار اپرا دارای ابزارهایی برای سریعتر باز شدن صفحات وب است که این یعنی دیگر نیازی نیست تا وقت بسیاری را برای باز شدن انواع صفحات در وب اختصاص دهید. این نرم افزار با قابلیت های پیشرفته خود از کمترین منابع سیستم استفاده خواهد کرد و این باعث می شود تا در هنگام استفاده از سرعت کامپیوتر شما کاسته نشود.

امکانات نرم افزار Opera 18.0.1284.63 Final:
- انجام اقدامات مشترک مرورگر به راحتی با حرکات سریع ماوس.
- سرعت بخشیدن به مرور بر روی اتصالات کند با فشرده سازی صفحات وب قبل از دانلود آنها.
- دسترسی به صفحات وب مورد علاقه خود تنها با یک کلیک.
- امکان تغییر چیدمان دکمه ها و نوار ابزار ، و یا انتخاب پوسته های بسیاری زیبا.
- نمایش صفحات وب در یک اندازه مشخص با زوم آنها.
- به اشتراک گذاری عکس ، موسیقی ازکامپیوتر شما تنها با چند کلیک.
- کنترل صفحات وب و از بین بردن تصاویر مزاحم ، انیمیشن ها و محتویات دیگر.
- قابلیت ویرایش نمای نرم افزار به حالت دلخواه شما.
- قابلیت زوم کردن در صفحات وب برای راحتی چشم شما و خواندن راحت تر آنها.
- دارای قابلیت چک کردن ایمیل ها توسط خود نرم افزار.
- قابلیت اضافه کردن ابزارک ها برای ساخت نرم افزار به حالتی که دقیقاً شما می خواهید.
- جستجوی وب به سادگی هرچه تمام تر فقط با تایپ کلمه مورد نظر شما در آدرس بار.
- مدیریت محتوا ، بلاک کردن صفحات مضر برای کودکان.
- استفاده بسیار راحت از صفحات باز با سیستم Tabs.

 ادامه مطلب / دانلود


دانلود FileMaker Pro Advanced 13 - نرم افزار ساخت بانک اطلاعاتی ( دیتابیس )

Posted: 09 Dec 2013 12:30 AM PST

دانلود FileMaker Pro

 FileMaker نرم افزاری حرفه ای برای ساخت و مدیریت انواع بانک های اطلاعاتی شخصی و کاری میباشد . اگر شما پایگاه های داده را برای خود یا سایر تیم ها طراحی می کنید و قصد دارید تا نرم افزار پایگاه داده های منعطف تر و قدرتمند تر تولید کنید، FileMaker انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

امکانات نرم افزار FileMaker Pro 13 Advanced 13.0.1.194:
- قابلیت جدید! امکان رمزنگاری بروی پایگاه بانک اطلاعاتی
- منوهای ساختگی : ساخت، تغییر یا حذف آیتم های مشخص منو یا تمامی مجموعه های منو. تعیین منوهای ساختگی خاص برای نمایش در حین استفاده از دستگاه iOS.
- چندین عملکرد : شما می توانید عملکرد خود را بسازید ، کپی کنید، ارسال کنید و یا آنها را روی تمامی پایگاه داده های FileMaker Pro وارد کنید.
- وارد کردن چندین جدول : ساخت یا ویرایش پایگاه داده ها بوسیله وارد کردن چندین جدول به صورت همزمان، زمان کمتری خواهد برد.
- سازنده Kiosk : ساخت نرم افزارهایی که تمام منوها در آنها مخفی هستند.
- گزارش دهی طرح پایگاه داده : اجرای گزارش های کامل روی تمامی عناصر طرح پایگاه داه.
- اشکال یابی اسکریپت : اشاره به نواحی مشکلات در اسکریپت و Script Trigger ها.
- خاموش کردن Script Trigger ها وفتی در مرحله عیب یابی هستید.
- نمایش گر اطلاعات : بررسی زمینه ها، متغیرها و محاسبه ها در زمان اشکال یابی.
- سازنده Runtime : ساخت Runtime های مستقل که نیازی به FileMaker Pro ندارند.
- API پلاگین عملکردی خارجی : ساخت محاسبات قدرتمندتر و توسعه قابلیت های پایگاه داده ها.
- رونوشت و تکرار جدول و زمینه : کپی تعریفات زمینه در جدول های مختلف یا کپی تعریفات جدول در دیگر فایل ها برای توسعه نرم افزاری سریعتر.

 ادامه مطلب / دانلود


دانلود YouWave Android 3.12 - نرم افزار اجرای برنامه های آندروید در کامپیوتر

Posted: 09 Dec 2013 12:25 AM PST

دانلود YouWave for Android

شما با استفاده از نرم افزار YouWave Android می توانید ، برنامه ها و بازی های سیستم عامل اندروید را بدون نیاز به گوشی، روی کامپیوتر خود اجرا کنید.در واقع این نرم افزار ابزاری برای اجرای آندروید روی کامپیوتر است .  بدین ترتیب قادر خواهید بود هزاران نرم افزار را از فروشگاه اندروید بوسیله YouWave Android دانلود کنید و به راحتی آنها را در کامپیوتر خود اجرا کنید. به جرات می توان گفت YouWave Android بهترین و سریعترین شبیه ساز سیستم عامل اندروید روی کامپیوتر می باشد. از ویژگی های برتر این نرم افزار می توان به اجرای سریع برنامه های آندروید بر روی کامپیوتر و نصب و اجرای آسان خود نرم افزار اشاره کرد.

 سایر امکانات نرم افزار Youwave Android :
- پشتیبانی از Android 2.3 Gingerbread به بالا
- اجرا روی ویندوزهای XP/Vista/7 نسخه های 32bit و 64bit.
- عملکرد شبیه سازی کارت SD برای ذخیره بازی ها.
- وضعیت های ذخیره شده که راه اندازی مجدد نرم افزار را سرعت می بخشد.

- قابلیت اجرای بازی های چند نفره آنلاین.
- چرخش داینامیک مانند گوشی .
- دکمه های کنترل صدا.
- کنترل پنل جمع شدنی.

 ادامه مطلب / دانلود


دانلود Deep Freeze Enterprise 7.72.220.4535 - نرم افزار منجمد سازی و برگرداندن کامپیوتر به گذشته

Posted: 09 Dec 2013 12:20 AM PST

دانلود DeepFreeze

Deep Freeze می تواند به صورت لحظه ای از تنظیمات کامپیوتر شما محافظت و نگه داری کند. فرقی نمی کند که کاربر چه تغییراتی در محیط کاری ایجاد کند، شما می توانید با یک Restart ، تمامی تغییرات را حذف کنید و کامپیوتر را دقیقا به حالت اصلی خود بازگردانید . ابزاری مناسب برای آموزشگاه های کامپیوتری و مراکزی که نیازمند در اختیار قرار دادن یک سیستم کامپیوتری به مشتریان و مراجعین هستند.


امکانات نرم افزار Deep Freeze :


1- امنیت کامل :
- بازیابی کامل و 100% محیط کاری بعد از Restart.
- امنیت از طریق رمز عبور.
- محافظت از چندین هارد درایو و پارتیشن.


2- یکپبارچگی و سازگاری :
- پشتیبانی از سیستم های Multi-Boot.
- سازگار با جا به جایی سریع کاربر.
- پشتیبانی از هارد درایوهای SCSI, ATA, SATA,IDE.
- نصب روی ویندوزهای Windows 2000, XP, Vista , 7.
- پشتیبانی از دیسک های پایه و داینامیک FAT, FAT32, NTFS.


3- امنیت و کنترل : 
- رمزگذاری روی تمامی محتوا به همراه کدهای شخصی سازی خاص.
- تنظیم چندین پسورد برای استفاده روی ایستگاه کاری یا از طریق کنترل خط فرمان به همراه فعال سازی ها وتاریخ انقاضاهای گوناگون.


4- گزینه های تنظیماتی :
- ساخت فایل های نصب شخصی با استفاده از مدیریت تنظیمات.
- پیش انتخاب درایوهای محافظت شده.
- زمان بندی خودکار برای Restart و Shutdown.
- Restart کامپیوتر در حالت log off.
- خاموش کردن ایستگاه کاری بعد از زمان تعیین شده برای عدم فعالیت.
- زمان بندی ارسال پیام.


5- مرکز مدیریت :
- زمان بندی restart / ShutDown / Wake On LAN / Freeze به صورت داینامیک با به صورت روش عادی.
- روشن کردن ایستگاه کاری با استفاده از تکنولوژی Wake On LAN.
- مدیریت ساده تر ایستگاه کاری با استفاده از گروه های تعیین شده توسط کاربر.
- اجرا، قطع کردن یا کنترل نرم افزار روی ایستگاه کاری.
- آپدیت تمامی فایل های نصبی از پیش موجود به صورت خودکار.
گزینه های توسعه یافته شبکه :
- ارتباط با ایستگاه کاری روی LAN ، WAN یا ترکیب آنها.
- پشتیبانی از چندین پورت برای استفاده به همراه مدیریت سرویس سرور.
- پیش تنظیم رمزهای عبور.
- ارسال سریع پیام هشدار به ایستگاه کاری قبل از انجام تغییرات.
گزینه های دیگر :
- استفاده از ابزار کنترل خطی Deep Freeze برای مدیریت از راه دور.
- ساخت فایل های کاربردی Deep Freeze بر پایه XML برای ارتباط با دیگر نرم افزارها.
- ساخت، ویرایش، دانلود و به اشتراک گذاری فایل های Action توسط مدیران.
- یکپارچگی با آنتی ویروس.
 

 ادامه مطلب / دانلود



تعداد بازدید از این مطلب: 1543
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود